Lek na stres? Bądźmy dziećmi!
Przeczytasz w < 1 minuty

Lek na stres? Bądźmy dziećmi!

„Bądźmy dziećmi!” – to nazwa nowej, długofalowej kampanii 360, z którą zadebiutował producent zabawek Fisher-Price®. Celem akcji jest ukazanie świata takim, jakim widzą go dzieci, z dozą optymizmu i humoru, jednocześnie zachęcając dorosłych do odkrywania radości ze wspólnej zabawy z dziećmi.

Rozpoczęcie kampanii zbiega się z pierwszą odsłoną badań naukowych na temat pozytywnego wpływu zabawy z dziećmi na rodziców i dziadków, przeprowadzonych przez dr Jacqueline Harding z University of Middlesex w Wielkiej Brytanii.

Dr Harding, która zapoznała się z ponad setką artykułów naukowych z zakresu neurologii  i psychologii behawioralnej, stwierdza, że ​​czas zabawy powinien być postrzegany jako „antidotum” na stres dorosłych.

– Istnieje mnóstwo badań dotyczących istoty wartości zabawy dla dzieci, ale wciąż niewiele wiemy o pozytywnych skutkach zabawy dla dorosłych. Analizując badania naukowe w różnych dziedzinach związanych z zabawą, zaczynamy zdawać sobie sprawę, że dorośli mogą czerpać z niej ogromne korzyści, takie jak obniżenie poziomu hormonów stresu czy zwiększenie dobrego samopoczucia. Starszym pokoleniom aktywna zabawa może pomóc w zapobieganiu pogorszenia funkcji poznawczych, które postępują z wiekiem. A wszystko to przez zabawę – tłumaczy Harding.

Kampania „Bądźmy dziećmi” obejmuje serię spotów wideo, działania social media oraz współprace  z influencerami, w których ukazane zostały ulubione zabawki Fisher-Price® na przestrzeni 90. lat.  W filmie możemy również usłyszeć 60-sekundowy manifest marki w wykonaniu aktora Johna Goodmana. Goodman został przedstawiony jako klasyczny rolnik z kolekcji Little People®, spacerujący wśród postaci inspirowanych kultowymi zabawkami Fisher-Price®, takimi jak Telefonik dla Gadułki czy uwielbiany przez dzieci Szczeniaczek Uczniaczek. Dodatkowe spoty skupiają się
na konkretnych produktach i przedstawiają magię tego, co dziecko widzi i czuje podczas zabawy.

Kampania rusza w Polsce z końcem lutego i potrwa do końca 2020 roku. Działania wspierające to między innymi kampania TV, działania social media i współpraca z ambasadorami marki.

 

www.fisher-price.com/pl

https://www.youtube.com/user/fisherpricebrand

https://www.facebook.com/FisherPricePolska?fref=ts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.