MAMO, IDŹ W E-COMMERCE!
Przeczytasz w 3 minuty

MAMO, IDŹ W E-COMMERCE!

Rynek e-commerce w Polsce to segment, który dynamicznie rośnie i nic nie wskazuje na to, żeby ta tendencja miała się odwrócić. Wręcz odwrotnie – z analiz prowadzonych przez podmioty badające rynek wynika, że w 2026 jego wartość przekroczy 162 mld zł, co oznacza średni wzrost o 12% w skali roku[1]. Popularność sprzedaży internetowej bazuje na tym, że jest ona dostosowana do współczesnych potrzeb: szybka, wygodna i zawsze na wyciągnięcie ręki. Dlatego na takie zakupy decyduje się co raz więcej osób. Raport „E-commerce w Polsce 2020”, opracowany przez Gemius wskazuje, że już 73% ankietowanych internautów dokonało choć raz zakupów w Internecie,[2] a e-konsumentów wciąż przybywa. Jednak rynek e-commerce to nie tylko wygodne zakupy, to również ułatwiona możliwość otwarcia własnego dochodowego biznesu.

PIERWSZE KROKI W E-COMMERCE

Jesteś młodą mamą, która szuka sposobu na dodatkowy zarobek albo chcesz założyć własny biznes będący głównym źródłem dochodu? Z pewnością zastanawiałaś się nad sprzedażą w Internecie. Co zrozumiałe, sądzisz, że wiążę się to z dużymi inwestycjami na początku działalności, a jednocześnie zdajesz sobie sprawę, że „nie ma nic za darmo”. To prawda. Można jednak zacząć sprzedawać w Internecie przy niskim kapitale początkowym, przy braku przestrzeni magazynowej, a nawet gdy jest się w podróży. Dowiedz się więcej o dropshippingu – na przykład z tego podcastu.
W skrócie, dropshipping to model współpracy, w którym hurtownia zajmuje się pakowaniem i wysyłką przedmiotów. Dodatkowo udostępnia sprzedawcom zdjęcia i opisy produktów. Twoim zadaniem jest „jedynie” promocja i nakłonienie klientów do ich kupna. Brzmi prosto? Tak nie jest i nie będziemy Cię oszukiwać, że pieniądze zaczną spadać z nieba. Dropshipping wymaga sporo pracy, ale jest to w dużej mierze praca kreatywna, a zdecydowanym plusem tego modelu jest fakt, że sama decydujesz kiedy i ile czasu jesteś w stanie na to poświęcić. To z pewnością docenią młode mamy, które chwilę oddechu łapią w trakcie drzemek swojego szkraba.

HURTOWNIA DROPSHIPPINGOWA – TWÓJ PARTNER W BIZNESIE

Zanim jednak zaczniesz swoją przygodę z dropshippingiem, musisz znaleźć hurtownię, która współpracuje w modelu dropshipping. Jak ją wybrać? Sprawdź ten artykuł. I pamiętaj: hurtownia to Twój partner na rynku. Poświęć odpowiednio dużo czasu na znalezienie tej właściwej, z przejrzystymi warunkami współpracy, szerokim zakresem wsparcia, no i asortymentem jakiego szukasz.

MAMY SIĘ ZNAJĄ!

Sprawdź, co oferuje hurtownia Ikonka, która najnowszą akcję promocyjną kieruje między innymi do mam poszukujących sposobu na dodatkowy zarobek. Oczywiście jest to propozycja, z której każdy może skorzystać! Ikonka to hurtownia zabawek dla dzieci, czyli to na czym mamy znają się najlepiej. Na ich stronie znajdziesz szereg porad i instrukcji, a wśród nich artykuł PIERWSZE KROKI W E-COMMERCE, który objaśnia „jak iść, żeby się nie potknąć” na początku przygody ze sprzedażą internetową. Znajdziesz w nim dziesięć najpopularniejszych błędów, które popełniają osoby wkraczające na rynek, a także sposoby, jak ich uniknąć. Firma funkcjonuje na rynku e-commerce od wielu lat i obserwuje swoich klientów Dzięki temu rozumie ich problemy i wychodzi im naprzeciw. Jako jedni z niewielu oferują reklamacje i zwroty, za co są bardzo doceniani. Wprowadzają też kolejne rozwiązania i propozycje, takie jak najnowsze pakiety testowe zabawek. Skąd taki pomysł? Sprzedawcy dropshippingowi często nie widzą produktów, które oferują. Ponadto, biorąc pod uwagę, że wielu sprzedawców korzysta z tych samych opisów i zdjęć, trudno jest wyróżnić się na tle konkurencji. Dzięki pakietom testowym możesz lepiej poznać zabawkę i udoskonalisz jej opis. Zrobisz unikalne zdjęcia np. z udziałem Twoich szkrabów, które przekonają inne mamy, że to u Ciebie warto zrobić zakupy. Taki pakiet będzie również cudownym prezentem dla Twojego malucha! Bawiąc się, czyli testując zabawki razem z dzieckiem, poznając je lepiej, staniesz się ekspertką i będziesz mogła doradzać innym mamom.

OPIEKUN HANDLOWY – PRZEWODNIK W DRODZE DO SUKCESU

Jednak to, czym Ikonka nas ujęła to nie tylko promocje, czy zabawki, które mają w ofercie (chociaż jesteśmy zakochane w chyba wszystkich drewnianych kuchniach i domkach dla lalek!). Ta hurtownia zabawek to zgrana ekipa fajnych ludzi, którym naprawdę zależy na klientach. Każdy sprzedawca na początku współpracy z Ikonką dostaje indywidualnego opiekuna – osobę, do której można się zwrócić 24/7 z problemami czy pytaniami; która zna się na trendach i chętnie dzieli się wiedzą. Takie indywidualne podejście sprawia, że dużo pewniej postawisz pierwsze kroki w e-commerce. Z resztą nie musisz nam wierzyć. Sprawdź opinie o Ikonce. Dowiesz się z nich również, że owszem, funkcjonują na rynku od wielu lat, ale to nie oznacza, że „są w tyle”. Wciąż wprowadzają kolejne nowoczesne rozwiązania, które ułatwiają składanie zamówień czy płatności.

TWOJE MIEJSCE W ŚWIECIE E-COMMERCE

Ikonka to nie jedyna hurtownia zabawek na polskim rynku, która oferuje współpracę w formule dropshippingu. Warto porównać ze sobą oferty konkurencyjnych firm, by mieć pewność, że wybrany przez nas partner jest godny zaufania. Nie musisz też ograniczać się do zabawek! Jeśli jest jakaś dziedzina bliska Twojemu sercu, na której się znasz, warto rozważyć również inne segmenty. Rynek sprzedaży internetowej jest chłonny i jest w nim wciąż wiele miejsca na kolejne sklepy. A to oznacza, że jest miejsce również na Twój biznes i Twój zarobek. Może gdy Twój maluch zacznie stawiać pierwsze kroki w życiu, Ty postawisz pierwsze kroki w e-commerce? Życzymy powodzenia i drogi pełnej sukcesów.

 

[1] źródło: https://www.k2.pl/blog/palace-wyzwania-branzy-e-commerce-w-czasach-skokow-zakupowych-raport

[2] źródło: https://businessinsider.com.pl/biznes/rozwoj-firmy-poprzez-e-commerce-w-2022-roku-najwazniejsze-beda-planowanie-integracja/z1e4yff

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.