Nie bez powodu już od najmłodszych lat w szkole jesteśmy uczeni pracy zespołowej. Zasada ta wprowadzona w czyn na płaszczyźnie np. relacji klient – agencja PR, jest wartością, której nie da się zastąpić żadną inną, a do tego, w pewnych szczególnych warunkach, jest zapowiedzią sukcesu, zarówno dla marki, która buduje swój wizerunek, jak i samej agencji. Przedsiębiorcy nawiązując współpracę ze specjalistami, którzy mają prezentować ich brand światu, nie zawsze jednak dostrzegają ten oczywisty potencjał, który w praktyce również może współtworzyć i umacniać jego siłę.
Pani Ewa Małgorzata Wiertelak, założycielka firmy MEDORA Sp. z o.o., producenta odzieży medycznej, w październiku 2018 roku decydując się na współpracę z Prezes Agencji Commfort Public & Trade Relations- Panią Katarzyną Dębicką z założenia wiedziała, że będzie szła razem aby dojść daleko. I to daleko udało się osiągnąć poprzez podpisanie wieloletniego kontraktu na sprzedaż swojej odzieży medycznej na rynkach azjatyckich. Zespół Commfort miał zgodnie z założeniami umowy z Medorą wziąć na siebie odpowiedzialność za całą dziedzinę media relations, jednak szybko współpraca obu firm w wielu aspektach zmodyfikowała rynkowe zapotrzebowania i zaowocowała zupełnie nową jakością. Profesjonalizm relacji biznesowej udało się ponadto wzbogacić nie tylko o serdeczną więź towarzyską, która związała kierownictwo obu firm i przyczyniła się do wypracowania wspólnych celów i wielu planów na przyszłość, ale przede wszystkim pozwoliła marce MEDORA wypłynąć na szerokie wody rynków azjatyckich dlatego dziś Medora triumfuje na rynku międzynarodowym.
Medora tylko w minionych 2 latach zaprezentowała ekskluzywną linię odzieży zaprojektowaną przez Ewę Minge, stworzyła serię dedykowanej biżuterii z marką Apart, uświetniła swoją obecnością Galę Finałową Forum Inteligentnego Rozwoju i sfinalizowała kontrakty na dostawę spersonalizowanej odzieży dla kilku renomowanych klinik, m.in. Derma Instytut. Pani Ewa Małgorzata Wiertelak zasłynęła również z tego, że modelowo kształtuje swoje działania w obszarze CSR, pozostając jedną z najbardziej zaangażowanych w sprawy społeczne i akcje charytatywne firm w kraju. Spółka jest również sponsorem konferencji, projektów studenckich i naukowych. Wisienką na torcie długofalowej pracy zespołowej jest dotarcie oferty produktowej Medory do rynków azjatyckich gdzie w polskiej odzieży medycznej dostrzeżono produkt luksusowy. Dziś Medora jako jedna z nielicznych polskich marek szyje i dystrybuuje swoje produkty do Korei, Chin i Wietnamu. Za wcześniejsze dokonania na terenie kraju otrzymała wiele prestiżowych nagród takich jak, „Kobieca Marka 2019 roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. W sierpniu 2020 roku Pani Ewa Małgorzata Wiertelak dołączyła do Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu, którego Ambasadorem jest znana i ceniona projektantka Pani Teresa Rosati.
„Moim największym powodzeniem w prowadzeniu biznesu są ludzie. Mam to szczęście, że trafiam na osoby z pasją, zaangażowaniem i a co najważniejsze na wizjonerów podobnych do mnie. Dzięki połączeniu takich energii przełamujemy biznesowe standardy. Rok 2020 był ciężki pod wieloma względami, ale jednocześnie zadziało się w nim dużo dobrego. Mam nadzieję, że nadchodzący 2021 rok będzie jeszcze bardziej udany. Wspólnie z zespołem Pani Katarzyny Dębickiej pracujemy już nad zupełnie nowym projektem, to będzie nowość na rynku medycznym. Więcej na ten temat najwcześniej w I kwartale 2021 roku. Myślę że rynek przyjmie nasz produkt z dużym zadowoleniem” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, założycielka i Prezes Zarządu Medora Sp. z o.o.
Sympatycy marki MEDORA już w styczniu 2021 będą mieli okazję zobaczyć także nową kolekcję dla studentów. W projekcie weźmie udział syn znanej i cenionej dziennikarki. Szczegóły już w Nowym Roku.
O marce MEDORA
Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością.
Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach: