MEDORA po ekspansji na rynki azjatyckie opracowuje nowy projekt medyczny!
Przeczytasz w 3 minuty

MEDORA po ekspansji na rynki azjatyckie opracowuje nowy projekt medyczny!

Nie bez powodu już od najmłodszych lat w szkole jesteśmy uczeni pracy zespołowej. Zasada ta wprowadzona w czyn na płaszczyźnie np. relacji klient – agencja PR, jest wartością, której nie da się zastąpić żadną inną, a do tego, w pewnych szczególnych warunkach, jest zapowiedzią sukcesu, zarówno dla marki, która buduje swój wizerunek, jak i samej agencji. Przedsiębiorcy nawiązując współpracę ze specjalistami, którzy mają prezentować ich brand światu, nie zawsze jednak dostrzegają ten oczywisty potencjał, który w praktyce również może współtworzyć i umacniać jego siłę.

Pani Ewa Małgorzata Wiertelak, założycielka firmy MEDORA Sp. z o.o., producenta odzieży medycznej, w październiku 2018 roku decydując się na współpracę z Prezes Agencji Commfort Public & Trade Relations- Panią Katarzyną Dębicką z założenia wiedziała, że będzie szła razem aby dojść daleko. I to daleko udało się osiągnąć poprzez podpisanie wieloletniego kontraktu na sprzedaż swojej odzieży medycznej  na rynkach azjatyckich. Zespół Commfort miał zgodnie z założeniami umowy z Medorą wziąć na siebie odpowiedzialność za całą dziedzinę media relations, jednak szybko współpraca obu firm w wielu aspektach zmodyfikowała rynkowe zapotrzebowania i zaowocowała zupełnie nową jakością. Profesjonalizm relacji biznesowej udało się ponadto wzbogacić nie tylko o serdeczną więź towarzyską, która związała kierownictwo obu firm i przyczyniła się do wypracowania wspólnych celów i wielu planów na przyszłość, ale przede wszystkim pozwoliła marce MEDORA wypłynąć na szerokie wody rynków azjatyckich dlatego dziś Medora triumfuje na rynku międzynarodowym. MEDORA po ekspansji na rynki azjatyckie opracowuje nowy projekt medyczny!

Medora tylko w minionych 2 latach zaprezentowała ekskluzywną linię odzieży zaprojektowaną przez Ewę Minge, stworzyła serię dedykowanej biżuterii z marką Apart, uświetniła swoją obecnością Galę Finałową Forum Inteligentnego Rozwoju i sfinalizowała kontrakty na dostawę spersonalizowanej odzieży dla kilku renomowanych klinik, m.in. Derma Instytut. Pani Ewa Małgorzata Wiertelak zasłynęła również z tego, że modelowo kształtuje swoje działania w obszarze CSR, pozostając jedną z najbardziej zaangażowanych w sprawy społeczne i akcje charytatywne firm w kraju. Spółka jest również sponsorem konferencji, projektów studenckich i naukowych. Wisienką na torcie długofalowej pracy zespołowej jest dotarcie oferty produktowej Medory do rynków azjatyckich gdzie w polskiej odzieży medycznej dostrzeżono produkt luksusowy. Dziś Medora jako jedna z nielicznych polskich marek szyje i dystrybuuje swoje produkty do Korei, Chin i Wietnamu. Za wcześniejsze dokonania na terenie kraju otrzymała wiele prestiżowych nagród takich jak, „Kobieca Marka 2019 roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal”„Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. W sierpniu 2020 roku Pani Ewa Małgorzata Wiertelak dołączyła do Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu, którego Ambasadorem jest znana i ceniona projektantka Pani Teresa Rosati.

Moim największym powodzeniem w prowadzeniu biznesu są ludzie. Mam to szczęście, że trafiam na osoby z pasją, zaangażowaniem i a co najważniejsze na wizjonerów podobnych do mnie. Dzięki połączeniu takich energii przełamujemy biznesowe standardy. Rok 2020 był ciężki pod wieloma względami, ale jednocześnie zadziało się w nim dużo dobrego. Mam nadzieję, że nadchodzący 2021 rok będzie jeszcze bardziej udany. Wspólnie z zespołem Pani Katarzyny Dębickiej pracujemy już nad zupełnie nowym projektem, to będzie nowość na rynku medycznym. Więcej na ten temat najwcześniej w I kwartale 2021 roku. Myślę że rynek przyjmie nasz produkt z dużym zadowoleniem” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, założycielka i Prezes Zarządu Medora Sp. z o.o.

Sympatycy marki MEDORA już w styczniu 2021 będą mieli okazję zobaczyć także nową kolekcję dla studentów. W projekcie weźmie udział syn znanej i cenionej dziennikarki. Szczegóły już w Nowym Roku.

O marce MEDORA

Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz  stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal”„Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością.

Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w Social Mediach:

 www.facebook.com/medoraofficial/

https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.