Delikatna kobiecość, podskórnie kipiąca namiętnością, jest ponadczasową deklaracją stylu polanki. To też jest tajemnicą sukcesu tej młodej polskiej marki. Każda kolekcja składa się z rzeczy typu basic z kreatywną dozą minimalizmu. Klasyczne fasony wzbogacone o nieoczywiste, zaskakujące elementy tak jak płaszcz zapinany na magnesy czy kombinezon z uwodzicielskim rozcięciem na plecach. Utylitarność polanki sięga również do kieszeni, które można znaleźć nieoczekiwanie na każdym projekcie.
Na sezon jesień-zima polanka stworzyła kolekcję, w której współczesna kobieta znajdzie od bluzek, spódnic, sukienek i kombinezonów poprzez kardigany oraz płaszcze z wełny z owiec i kóz kaszmirskich. Kolorystyka jest naturalna i stonowana, a wzory ograniczone są do szlachetnej kraty. Dominują odcienie szarości, niebieskiego, granat, karmel, a także ponadczasowa biel i czerń. Każdy element kolekcji łączy się z każdym. Polanka z łatwością przekonuje, że w stylu chodzi o indywidualny charakter i zachęca do swobodnych oraz eklektycznych interpretacji swoich projektów.
Polanka jest jedną z tych marek, które prostym stylem chwytają za serce. Kocha ją Hanna Lis, uwielbia Paulina Sykut-Jeżyna, a zachwyca się Olga Bołądź.
Filozofia marki
polanka powstała z myślą o nowoczesnych kobietach w różnym wieku, które cenią zarówno wielkomiejski styl, jak i spokój oraz harmonię. Polanka stawia przede wszystkim na wygodę i prostotę. Ubiera, a nie przebiera. Podkreśla indywidualność, osobowość, a także nastrój kobiety. Czasem dziewczęce, czasem sexy, czasem po prostu wygodne. Właśnie takie są ubrania polanka. „Kobieta zmienną jest” – to dewiza marki. Zgodnie z nią, polanka szyje ubrania na niemal każdą okazję.
O marce
polanka powstała w 2012 roku za sprawą Anny Polańczyk. Właścicielka i autorka projektów postawiła na model biznesowy oparty na uniwersalnej interpretacji mody dostosowywanej do potrzeb swoich klientek. Cała kolekcja polanki dostępna jest w sklepie internetowym polankafashion.com.