Już 5 kwietnia w Hotelu Westin w Warszawie odbędzie się konferencja Moc oddziaływania na ludzi i sytuacje, które poprowadzi światowej sławy psycholog społeczny dr. Robert Cialdini.
Podczas konferencji dowiesz się:
Dr Robert Cialdini – jest jednym z najwybitniejszych psychologów społecznych. Rozległa wiedza naukowa z zakresu psychologii wpływu oraz ponad trzydzieści lat badań tego zagadnienia przyniosły mu międzynarodową sławę eksperta z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji. Obecnie pracuje jako W.P. Carey Distinguished Professor na wydziale marketingu oraz jako Regents’ Professor na wydziale psychologii uniwersytetu stanowego w Arizonie. Pełni też funkcję prezesa Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji w oparciu o program „sześciu reguł wywierania wpływu”.
Robert Cialdini jest znany na całym świecie jako autor książki „Wywieranie wpływu na ludzi”, reklamowanej jako pomoc dla tych, „którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem”. Cóż, jeśli założyć, że większość międzyludzkich relacji opiera się na wzajemnym wpływie, oznacza to, że ta publikacja jest przeznaczona dla każdego. Cialdini to znany i niezwykle popularny psycholog społeczny, a przy tym czarujący, pogodny i wesoły człowiek. Swe badania naukowe nad teorią wpływu uzupełnił o niezwykle ciekawą praktyczną stronę, przez kilka lat obserwując różnych ludzi i ich sposoby wpływania na innych, klientów czy współpracowników. Te doświadczenia wykorzystał Cialdini pisząc swą książkę, ale i także w działalności, jaką prowadzi, wykładając dla największych firm i instytucji w Ameryce na całym świecie. Lektura Cialdiniego obowiązkowa dla każdego, kto chce świadomie wpływać na zachowanie i decyzje innych ludzi.
Prof. Robert Cialdini jest zapraszany na wykłady przez uczelnie na całym świecie. Również największe światowe firmy i organizacje zabiegają o jego wykłady i seminaria dla swoich kadr menedżerskich. Wykładał m.in. dla:NATO, Departamentu Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych, American Advertising Federation, dla firm: IBM, Merrill Lynch, Coca Cola, Kodak, Bayer, Arthur Andersen, LM Ericsson, Compaq, Lucent Technologies, Motorola, Nokia i wielu, wielu innych.