Premiera apaszki „Międzypokoleniowa” zbiegła się z tragicznymi wydarzeniami w Ukrainie. Właściciele marki Marta Lech-Maciejewska i Jan Lech postanowili, że cały przychód ze sprzedaży pierwszego dropu przekażą na rzecz Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej. Kwota 31781 zł zasiliła już konto fundacji.
„Międzypokoleniowa”, to jak zawsze w Spadiorze nie tylko piękny wzór, ale też ważny przekaz. Tym razem to niewypowiedziane myśli każdej z nas. Na apaszce są trzy kobiety – ta najstarsza zerka w przeszłość, bo w niej skrzętnie schowała to, z czego dziś jest zbudowana: odwaga, miłość, mądrość, dobroć. Najmłodsza z ciekawością spogląda w przyszłość. Jeszcze niezupełnie gotowa na to, co los zapisał jej na swoich kartach. Trzecia – to ta tu i teraz – patrzy dumnie w codzienność, bo przeszłość już nie jest jej, a na przyszłość wciąż musi czekać. A Ty którą z nich jesteś?