We wrześniu, w rękach dystrybutorów i przedstawicieli agencji reklamowych znajdzie się trzecie już wydanie, wyjątkowej na rynku branżowym publikacji – European Suppliers Book.
Katalog w wersji papierowej ma zasięg do 5 tys., a w wersji online – 25 tys. odbiorców, pochodzących z czternastu krajów Europy. Nowością dla agencji reklamowych i dystrybutorów jest wygodna i praktyczna baza danych reklamodawców, którą dołączymy do wysyłki mailowej w formie arkusza Excel. Dodatek ten sprawił, że oferta ESB jest jeszcze bogatsza. Co więcej, to nie wszystko!
Odbiorcami wydawnictwa zostali po raz pierwszy przedsiębiorcy ze Słowacji i Węgier, choć tradycyjnie, wszystkie kontakty z czternastu europejskich krajów zostały zaktualizowane. Najnowsze wydanie European Suppliers Book zyskało nową szatę graficzną, ale największą zaletą, unikatowej w branży artykułów reklamowych publikacji jest jej aktualność. ESB zawiera precyzyjną prezentację oferty z opisem produktu, brandem czy danymi teleadresowymi.
Nowością jest również stały kontakt reklamodawców z odbiorcami ich oferty. Raz w miesiącu do 25 tys. firm zostaje wysłany newsletter z nowinkami od naszych reklamodawców.
Zdecydowany wzrost zasięgu i łatwość dotarcia do grupy docelowej stwarzają możliwość nawiązywania i poszerzania relacji biznesowych. Stały wzrost zainteresowania wydawnictwem jest na to najlepszym dowodem.