JNT Group inwestuje w wino w puszkach

JNT Group, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce, wraz z rozpoczęciem sezonu wiosenno-letniego wprowadza na rynek wina w innowacyjnych opakowaniach. Niewielkie, poręczne puszki stanowią doskonały sposób na dotarcie do nowej grupy docelowej, a także na zwiększenie trialu zakupowego win marki Monte Santi.

Wina w puszkach to światowy trend, który dynamiczne wzrosty odnotowuje m.in. w Stanach Zjednoczonych. Poręczne, lekkie opakowanie, które łatwo otworzyć, sprzyja okazjom typowym dla sezonu wiosenno-letniego, takim jak relaks na świeżym powietrzu, grill, piknik czy modnym w ostatnich czasach zoom-party.

Od wielu lat śledzimy światowe trendy i inwestycja w nowy segment rynku umożliwia nam rozwój portfolio produktowego już nie tylko przez rozbudowę wariantów poszczególnych marek, ale także przez zaoferowanie nowych pojemności w innowacyjnych opakowaniach – wyjaśnia Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. – Stawiamy na nowoczesny format, ponieważ wygodne, niewielkiej pojemności puszki sprzyjają kreowaniu okazji zakupowych i zwiększaniu trialu zakupowego. Opakowania adresujemy do nowej, młodszej grupy docelowej konsumentów –  ten sposób serwowania przełamuje obawy przed sięgnięciem po wymagające, tradycyjne wino. Jesteśmy przekonani, że wino w puszkach będzie się rozwijać bardzo szybko i pierwsze dane sprzedażowe to potwierdzają.

JNT Group wprowadza szeroki range produktów Monte Santi w puszkach o pojemności 330 ml: Monte Santi Spritz, Monte Santi Bella Fresca Strawberry, Monte Santi Bella Fresca Blackberry, Monte Santi Frizzante Bianco i Monte Santi Frizzante Rose.

Kampania komunikacyjna marki będzie prowadzona w punktach sprzedaży z wykorzystaniem POS, a także w social mediach. Planowane są również działania w zakresie influencer marketingu.

 

JNT Group S.A. Sp.K. jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Ta dynamicznie rozwijająca się, nowoczesna firma posiada szeroką i różnorodną ofertę produktową, która obejmuje m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe, hard seltzery, hard lemonade oraz drinki RTD. Spółka prowadzi intensywne działania na rynku HoReCa premium. Aby umocnić na nim swoją pozycję, dokonała licznych akwizycji: przejęła działalność operacyjną spółki Wino Makłowicz oraz podpisała umowę na wyłączność dystrybucji win do HoReCa z polską winnicą Miłosz. Firma przejęła także spółkę Platinium Wines.  JNT Group S.A. Sp.K. to także producent znanych marek takich jak: Grzaniec Galicyjski, Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane, Leemon Demon, Cool Wave czy Cydr Dobroński. Firma jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.