Właścicielka marki kosmetycznej Prouvé promuje cytologię wśród kobiet w ramach ogólnopolskiej kampanii zdrowotnej. Aż pięć tysięcy osób ma szansę na darmowe badanie, które często ratuje zdrowie i życie. Niestety, wciąż zbyt mało Polek wykonuje je regularnie.
Prosta, nieinwazyjna i bezbolesna – taka jest cytologia. Stąd bierze się zwyczajność tegorocznego hasła kampanii „Weź się zbadaj!”. Znana wrocławska przedsiębiorczyni Katarzyna Trawińska postanowiła dołączyć do grona znanych ambasadorek akcji. Wraz z Olgą Borys, Kasią Cerekwicką i Agnieszką Więdłochą przekonuje kobiety do częstszych badań, podkreślając: „Badanie cytologiczne to podstawa zdrowia intymnego kobiety. Można je wykonać w kilka minut, jest bezbolesne, a często ratuje życie”.
Darmowe badania dla kobiet
Organizatorem kampanii jest Fundacja „Kwiat Kobiecości”. Trwająca obecnie, dziewiąta edycja pobiła rekord liczbowy swojej poprzedniczki. Podczas warszawskiego weekendu inauguracyjnego przebadało się 600 osób, czyli o sto procent więcej niż w poprzednim roku. Jeszcze ok. 4,5 tysiąca zaproszeń do badania czeka na czytelniczki popularnych tytułów prasowych. Warto ich poszukać. Dzięki nim darmową cytologię będzie można wykonać m.in. we Wrocławiu i Poznaniu. Mimo że o tzw. chorobach kobiecych mówi się sporo, statystyki dotyczące ich wczesnego wykrycia są wciąż zbyt niskie. Zdaniem Katarzyny Trawińskiej wynika to z tego, że Panie nie traktują siebie priorytetowo. Ona sama, jako kobieta sukcesu i matka, doskonale wie, jak trudno czasem pomyśleć o sobie. Ale jest zdeterminowana do tego, by walczyć o zdrowie innych: „Mam dwie córki, a to zobowiązuje mnie do szczególnej troski o kobiety. Profilaktyka jest najważniejsza, a panie, niestety, mają tendencję do tego, by o samych sobie myśleć na końcu. Chcę to zmienić! Musimy być zdrowe i silne, bo przecież mamy swoje rodziny, pasje i pracę, którą kochamy”.
Ambasadorki inspirują kobiety
Fundacja „Kwiat Kobiecości” stara się o to, by jej ambasadorkami były kobiece autorytety, bo tylko kobiety będące wzorem odwagi oraz odpowiedzialności za siebie i innych mogą namówić inne panie do odpowiednich działań. Katarzyna Trawińska nadaje się do tej roli idealnie. Doświadczenie zawodowe oraz siła przebicia pozwoliły jej stworzyć Prouvé – markę perfum i kosmetyków dla domu mających w składzie francuskie oryginalne olejki zapachowe z francuskiego Grasse. Firma wrocławskiej biznesmenki już w pierwszym roku działania weszła na rynki zagraniczne. Radzi sobie doskonale także w Polsce, umożliwiając swoim partnerom rozwój zawodowy i biznesowy. Aby poznać bliżej Katarzynę Trawińską i Prouvé, a nawet zostać partnerem marki – należy zajrzeć na www.prouve.com. Warto – przedsiębiorcza Polka 6 marca 2018 r. odebrała statuetkę „Kwiatu Kobiecości” za działania na rzecz zdrowia kobiet.
O firmie
Prouvé, nowa polska marka perfumeryjna
Prouvé to polska firma założona przez Katarzynę Trawińską – znaną wrocławską bizneswoman z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży produktów beauty. W swojej ofercie marka ma między innymi unikalne perfumy i kosmetyki do domu na bazie olejków zapachowych z francuskiego Grasse.
Oprócz zapachów dla kobiet i mężczyzn Prouvé oferuje także kosmetyki do wnętrz i środki czystości, dzięki którym nawet codzienne czynności tj. pranie czy sprzątanie stają się przyjemnością. Produkty Prouvé zachwycają nie tylko pięknym zapachem, ale również eleganckimi opakowaniami. Minimalistyczne flakony perfum i jasne, czyste opakowania chemii gospodarczej z ręcznie wykonanym rysunkiem to małe dzieła sztuki. Do tego są skuteczne i bezpieczne, o czym świadczą m.in. atesty PZH i badania dermatologiczne.
Prouvé troszczy się o środowisko – ogranicza do minimum alergeny, parabeny, SLS-y i wybielacze. Formuły wykorzystywane w środkach czystości są biodegradowalne, a opakowania nadają się w całości do recyklingu. Produkty Prouvé nie są testowane na zwierzętach.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.prouve.com/ oraz Facebooku i Instagramie.