Marka odzieżowa QUIOSQUE istnieje na rynku od ponad 20 lat. W minionym roku QUIOSQUE poszerzył swoją sieć o 19 salonów, a wiele istniejących już sklepów poddano gruntownym remontom. W 2016 roku realizowane są kolejne otwarcia. Rozwój ogólnopolskiej sieci QUIOSQUE opiera się głównie na franczyzobiorcach. QUIOSQUE ma obecnie ponad 120 salonów w całej Polsce i spory potencjał rynku do zagospodarowania.
Przedsiębiorcy, którzy decydują się na otwarcie salonu QUIOSQUE otrzymują pełne wsparcie i szybką możliwość czerpania satysfakcjonujących zysków. Średni koszt związany z adaptacją metra kwadratowego salonu to ok. 2 500 zł. netto. Aby zostać franczyzobiorcą należy posiadać lokal nie mniejszy niż 100 m2 i nie większy niż 130 m2, w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Już na starcie partner może liczyć na wsparcie centrali firmy: Nasza pomoc dotyczy wielu obszarów i można ją uzyskać na każdym etapie inwestycji. Począwszy od pomocy w doborze lokalizacji sklepu, negocjacjach z centrum handlowym – jeśli zaistnieje taka konieczność – przez realizację projektu architektonicznego, pozyskanie zezwoleń budowlanych – mówi Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji.
Każdy franczyzobiorca może też liczyć na organizowane centralnie promocje, o których informacje są regularnie umieszczane w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych. Od kilku sezonów QUIOSQUE współpracuje ze znanymi osobami, które uczestniczą w organizowanych przez firmę prezentacjach kolekcji, m.in. z Dorotą Gardias, Agnieszką Hyży, Tamarą Arciuch, Anną Wendzikowską, Anitą Sokołowską. Od kilku sezonów QUIOSQUE jest partnerem dużego projektu „Metamorfozy”, organizowanego wraz z miesięcznikiem CLAUDIA. Styliści QUIOSQUE pomagają zwykłym kobietom poprawić ich wizerunek i sprawiają, że na nowo odzyskują one nie tylko piękny wygląd, ale też pewność siebie i dobre samopoczucie. Już teraz firma planuje kolejne akcje, które mają pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności marki.
Oprócz wspomnianych wcześniej udogodnień każdy franczyzobiorca może także liczyć na stałe zabezpieczenie oferty towarowej sklepu, bieżącą analizę sprzedaży oraz działania wspierające sprzedaż. Wiemy, że wielu potencjalnych partnerów odstrasza widmo stoku. Zapobiegamy temu poprzez minimalizację ilości oraz odbieranie niesprzedanego towaru po sezonie – mówi Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji.
O atrakcyjności oferty franczyzowej QUIOSQUE najlepiej świadczą dane dotyczące współpracy z partnerami. Spójrzmy na liczbę partnerów, którzy rezygnują z naszej franczyzy. W 2015 roku było ich tylko dwóch, gdzie jeden z nich zrezygnował ze względu na wyprowadzkę z kraju. Przybywa natomiast takich franczyzobiorców, których liczba lokalizacji wciąż się poszerza. Warto też wspomnieć o partnerach, którzy są z nami od początku istnienia firmy i nadal cieszą się satysfakcjonującą współpracą, niejednokrotnie wspominając na spotkaniach o bardzo ciekawych i pozytywnych historiach, które wydarzyły się na przełomie tego długiego okresu.
Uważam, że przedsiębiorca w naszym modelu może z powodzeniem poradzić sobie z prowadzeniem trzech do czterech sklepów. – mówi Aleksandra Podsiadła, Manager ds. Ekspansji
QUIOSQUE to firma od wielu lat proponująca swoim klientkom ubrania, które dzięki połączeniu ponadczasowej elegancji z nowoczesnymi elementami, sprawdzają się zarówno podczas oficjalnej uroczystości jak i rodzinnego spotkania. Uniwersalność kolekcji QUIOSQUE sprawia, że firma od lat ma grono zaufanych klientek.
Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko ale i swobodnie w ciągu dnia, czy to w pracy czy poza nią. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę podczas noszenia ubrań. QUIOSQUE zawsze dba o najwyższą jakość swoich ubrań i dlatego aż 70% kolekcji powstaje w polskich szwalniach.