Salon Bielizny po raz pierwszy w Polsce
Przeczytasz w 2 minuty

Salon Bielizny po raz pierwszy w Polsce

Bez kompleksów wkracza do głównego nurtu mody, pojawia się w telewizji i na wybiegach – bielizna ma nie tylko doskonale pasować, ale też świetnie wyglądać. Salon Bielizny jest pierwszym wydarzeniem w Polsce, które ją promuje w tak znaczący sposób. Daje unikalną możliwość zapoznania się z ofertą wiodących polskich producentów i kilku marek zagranicznych, obejrzenia na najlepszym wybiegu w kraju kluczowych trendów przyszłego sezonu i poznania zasad właściwego jej dopasowania do sylwetki.

Bielizna wychodzi z ukrycia i przestaje być tylko praktycznym dodatkiem. Na wybiegach wrześniowych fashion week’ów pojawiają się wyraźnie skrócone topy, rozbudowane biustonosze pod przezroczystymi bluzkami, szerokie opaski na biust, które mają być modne najbliższej wiosny. Natomiast w niejednej jesiennej kolekcji można już znaleźć sukienki wykończone koronką i na wąskich ramiączkach, przypominające halki. Coraz więcej marek proponuje bajecznie kolorową bieliznę sportową. Coraz częściej również taką, która wysmukla i wygładza sylwetkę. Pokazy bielizny odważniej towarzyszą tygodniom mody. W Londynie, po raz pierwszy w showroomie, pojawiła się specjalna strefa dla projektantów bielizny i kostiumów kąpielowych. Swoim nazwiskiem kolekcje bieliźniane podpisują takie gwiazdy popkultury jak Britney Spears czy Ditta von Teese, a w kampanie reklamowe angażowani są David Beckham i Chistiano Ronaldo. W telewizji już od rana uczymy się dobierać bieliznę do sukienki, a figi do legginsów. Najlepsi jej producenci z powodzeniem nadążają za tempem narzuconym przez rytm mody i, podobnie jak producenci odzieży, przygotowują dwie kolekcje rocznie.

Pierwsza edycja Salonu Bielizny odbędzie się 18 października 2014 w Centrum Promocji Mody w Łodzi. W jego ramach zaplanowano elegancki pokaz premierowych kolekcji na wiosnę/lato 2015, specjalistyczny showroom i szkolenia. Impreza będzie okazją do zapoznania się z przyszłorocznymi propozycjami najlepszych polskich producentów bielizny, kostiumów kąpielowych, pończosznictwa i bielizny nocnej. Na indywidualnych stoiskach pokażą się takie marki, jak: Atlantic, Ava, Babella, Coemi, Fabio, Gabriella, Gaia, Julimex, Kinga, Kris Line, Livia Corsetti, Lupoline, Nipplex. Firmy te odgrywają wiodącą rolę w branży, eksportują, biorą udział w najważniejszych targach na świecie. Niemal wszystkie produkują wyłącznie w Polsce, można je znaleźć w wielu niezależnych sklepach, a klientki bardzo cenią sobie ich propozycje. Towarzyszyć im będą marki zagraniczne, dla których polski rynek wydaje się bardzo atrakcyjny: Anabel Arto, Elita i  Kleo z Ukrainy, Orhideja i Lauma Fabrics  z Łotwy, Gisela z Hiszpanii oraz Baci ze Stanów Zjednoczonych.

Najistotniejszym punktem programu będzie pokaz wyselekcjonowanych modeli, które zilustrują główne tendencje przyszłego sezonu w wyjątkowej oprawie wizualno-muzycznej. Pokaz zaplanowano na godzinę 14.

 Impreza adresowana jest do osób interesujących się bielizną i profesjonalistów z Polski, Rosji, Ukrainy, Białorusi, Czech i Słowacji. Jej celem jest integracja branży i przekazanie uczestnikom praktycznych informacji, które pozwolą na zwiększenie sprzedaży oraz uświadomią, że prawidłowo dopasowana bielizna jest bazą idealnego wyglądu, dobrego samopoczucia i zdrowia. Bezpłatne seminaria i warsztaty przybliżą modną tematykę brafittingu i slimfittingu, pomogą w aranżacji witryny, wprowadzą w tajniki handlu internetowego i „rozszyfrują” tendencje na jesień przyszłego roku.

Program dnia:

9.00 – otwarcie Salonu Bielizny

10.00 – 12.00 – warsztaty i seminaria

14.00 – 14.45 – pokaz

15.00 – 18.00 – warsztaty i seminaria

19.00 – zakończenie imprezy, koktajl dla wystawców

Zaplanowane seminaria i warsztaty:

  • Jak niewielkim kosztem odmienić swoją witrynę sklepową.
  • Jak zintegrować sklep stacjonarny z wirtualnym.
  • Praktyczny brafitting i slimfitting na przykładzie produktów marek-uczestników Salonu.
  • Tendencje na jesień/zimę 2015/16 – jak je odczytywać?

Bezpłatna rejestracja odwiedzających na: www.salon-bielizny.com

Organizatorem Salonu Bielizny jest wydawnictwo MB-PRC, wydawca czasopisma branżowego Modna Bielizna i właściciel portalu www.podubraniem.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.