Autorka przekonuje, że kobiety nie powinny powielać męskich mechanizmów działania, lecz wypracować własną drogę. Zachęca, by po kobiecemu osiągać szczyty w życiu zawodowym. Proponowane przez nią strategie pomagają nam uwierzyć w swoje możliwości, poradzić sobie z niepotrzebnymi lękami i obawami, a przede wszystkim uczą, jak osiągać realne cele i wygrywać bez zbędnej walki. I to niezależnie od tego, czy chodzi o prowadzenie własnej firmy, awans czy skuteczne zarządzanie ludźmi.
Becky Sheetz-Runkle proponuje, by zasady ponadczasowej chińskiej sztuki wojny przełożyć na język biznesu i wykorzystać do osiągania sukcesów zawodowych. Przekonuje, że techniki Sun Tzu opierają się na głębokim zrozumieniu natury ludzkiej, dlatego można je z powodzeniem zastosować do budowania relacji zawodowych i kreowania własnej kariery. Książka uczy dyplomacji, empatii, wyczuwania przeciwnika, sztuki dialogu i rozwiązywania problemów na drodze kompromisu. Dodatkowo autorka wspiera się przykładami i historiami wpływowych, popularnych kobiet ze świata biznesu, kultury i polityki, co czyni książkę ciekawą i niezwykle praktyczną
Dzięki lekturze:
- zostaniesz mistrzynią strategii i planowania;
- nauczysz się wygrywać bez walki;
- dowiesz się, jak osiągnąć sukces bez konfliktów;
- pozbędziesz się hamujących cię ograniczeń;
- zaczniesz w pełni wykorzystywać swój potencjał.
Recenzja:
Autorka w niezwykle ciekawy i oryginalny sposób porównuje aktywność i działania kobiet do zachować w czasach wojny. W dzisiejszym świecie kobiety, może nie walczą na prawdziwej wojnie, ale niejednokrotnie uczestniczą w walkach na polu biznesowym. Odnosząc się do wojennych porównań książka podkreśla jak należy pielęgnować ducha wiary w siebie, o którym kobiety niejednokrotnie zapominają. Jednak najważniejsze przesłanie autorki, które warto zapamiętać to, iż „zwycięstwo to stan umysłu” i można je osiągnąć jeszcze przed rozpoczęciem wojny.
Emilia Bartosiewicz, Prezes Lady Business Club
O autorce:
Becky Sheetz-Runkle jest autorką książek, mówcą motywacyjnym, strategiem marketingu i mistrzynią sztuk walki. Jest współzałożycielką i wiceprezesem ds. obsługi klienta w Q2 Marketing. Prowadzi szkolenia z zakresu filozofii Sun Tzu. Jej książka odniosła wielki sukces: „Today’s Chicago Woman” uznał ją za pozycję obowiązkową dla kobiet, otrzymała rekomendację prestiżowego magazynu „Baseline” i magazynu „The Economist”, a także pozytywne recenzje od czytelników „Today’s Financial Women”.