Chcesz podziękować firmie, która w minionym roku wspierała Twoją organizację? A może Twoja firma angażowała się społecznie i zrobiła coś dobrego dla innych? Wiemy, że w Polsce jest coraz więcej małych i dużych firm, które mają głowę do pomagania, współpracują z organizacjami pozarządowymi albo rozwijają wolontariat pracowniczy. Chcemy, żeby dowiedziała się o tym cała Polska, bo firmy, które nie siedzą z założonymi rękami to przykłady godne naśladowania.
Na złożenie wniosku masz jeszcze tydzień – nabór został przedłużony do 20 stycznia.
Nie wiesz jeszcze, w której kategorii złożyć wniosek? Kilka podpowiedzi poniżej:
- Działalność Twojej organizacji wspierała firma? – zgłoś ją w kategorii „Projekt społeczny”;
- Twoja firma ma szeroki wachlarz działań społecznie zaangażowanych? – zgłoś ją w kategorii „Strategia społecznego zaangażowania”;
- W firmie, w której pracujesz jest ciekawy program wolontariatu pracowniczego? – wypełnij wniosek w kategorii „Wolontariat pracowniczy”;
- Twoja organizacja uczestniczy w programie „Działaj Lokalnie” i otrzymała wsparcie od firmy? – nominuj tę firmę w kategorii „Zaangażowanie lokalne”;
- Firma, w której pracujesz silnie wykorzystuje nowoczesne technologie w swojej działalności społecznej? – wyślij wniosek w kategorii „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu”
Wypełnij wniosek na stronie wniosek.dobroczyncaroku.pl – pamiętaj, że masz czas jeszcze do 20 stycznia!
W razie pytań, skontaktuj się z nami pod adresem: konkurs@dobroczyncaroku.pl
Zachęcamy do zapoznania się zRegulaminemilistą najczęściej zadawanych pytań.
Laureatów Konkursu poznamy na uroczystej Gali Finałowej w maju 2015 roku! Wkrótce odbędzie się losowanie zaproszeń wśród Internautów – jeśli chcesz wiedzieć więcej,obserwuj nas na facebooku.
Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor – firma EY.
Partnerem technologicznym jest Code&Pepper. Konkurs wspierają: Konfederacja „Lewiatan”, Business Centre Club, Pracodawcy RP, United Nations Global Compact Poland, Związek Firm Public Relations, Orange, Freshmail. Patronami medialnymi tegorocznej edycji są: Magazyn Manager, Purpose, CSRinfo.org, odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, ngo.pl, Proto, CRnavigator, Marketing przy kawie, BussinessWomen&Life. Patronem Konkursu jest PARP