Udoskonalaj swoją firmę! Weź udział w XII Forum IPBBS
Przeczytasz w 9 minuty

Udoskonalaj swoją firmę! Weź udział w XII Forum IPBBS

Poznaj procesy i praktyki, które pozwolą wytyczyć właściwe drogowskazy na drodze do sukcesu.

ORGANIZATOR: IZBA PRZEDSIĘBIORCÓW BRANŻY BIUROWO- SZKOLNEJ www.ipbs.org.pl

Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo- Szkolnej (IPBBS) jest ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego. Zrzesza producentów, importerów, dystrybutorów i dealerów dostarczających produkty dla biznesu, szkolnictwa i nauki, sektora ochrony zdrowia i instytucji rządowych.

KONTAKT:  ul. Działdowska 11 lok 4, Warszawa, forum@ipbbs.org.pl; Iwona Czapska: 730 086 970

KOSZT UDZIAŁU W KONFERENCJI: BEZPŁATNY (ale konieczna jest rejestracja on-line)

REJESTRACJA ON – LINE: Formularz dostępny na naszej stronie www.ipbbs.org.pl/forum 

oraz na www.forum.ipbbs.org.pl

PAKIETY: zapraszamy do zapoznania się z ciekawą ofertą pakietów przygotowanych dla partnerów i sponsorów (zestaw pakietów na stronie www.forum.ipbbs.org.pl/pakiety)

OBSZARY TEMATYCZNE

Spotkanie rozpoczynamy częścią zamkniętą – Walnym Zgromadzeniem Członków IPBBS, a od godziny 11:00 ruszy część konferencyjna, w której zaplanowaliśmy 11 wystąpień, dobranych tak, aby kolejno pomogły nas zmotywować i zrozumieć działania, które mogą być istotne w przyszłym rozwoju naszych firm. Podczas spotkania zostaną poruszone różne aspekty zarządzania firmą. Dowiesz się, jak odnaleźć się w konkurencyjnym środowisku, poznasz nowe możliwości rozwoju organizacji. Eksperci podpowiedzą Ci, jak podejmować decyzje biznesowe w nieprzewidywalnych czasach. Nauczysz się jak zbierać i analizować dane oraz w jaki sposób na ich podstawie optymalizować działania. Forum da Ci aktywną możliwość wymiany doświadczeń i poglądów. Poznasz firmy podobne do Twojej i nawiążesz nowe relacje biznesowe. Daj się zainspirować i podejmij nowe działania na bazie zdobytej wiedzy!

Wierzymy, że aktywny udział w konferencji pozwoli nawiązać nowe ciekawe kontakty oraz zainspiruje Państwa do przemyśleń i konkretnego działania, wytyczając nowe drogowskazy na drodze do dalszych sukcesów.

XII Forum IPBBS objęte zostało patronatem m.in. takich organizacji jak Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izby Gospodarcza w Katowicach, Krajowy Punkt Konsultacyjny ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej – rządowy ośrodek wsparcia programów UE w Polsce, działający pod nadzorem Ministra Rozwoju i na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Grant Thornton.  Lista aktualnych partnerów wydarzenia na stronie www.forum.ipbbs.org.pl w zakładce Partnerzy.

UCZESTNICY KONFERENCJI: 250 osób

  • Przedstawiciele kadry zarządzającej, decydenci, właściciele firm, dyrektorzy finansowi, reprezentanci działów handlowych i marketingu
  • Partnerzy i sponsorzy
  • Przedstawiciele Urzędów Centralnych
  • Eksperci
  • Goście honorowi: Minister Mariusz Haładyj (tbc), Europoseł Adam Szejnfeld (tbc) pracujący w Komisji Handlu Międzynarodowego oraz Komisji Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów, były wiceminister gospodarki i szef sejmowej komisji „Przyjazne państwo”, Członkowie Zarządu Krajowej Izby Gospodarczej, Członkowie Zarządu Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

HARMONOGRAM XII Forum IPBBS 2016*:

21 października 2016,  Hotel Mercure, ul. Złota 48/54 Warszawa

09:00 – 10:45 – Walne Zgromadzenie Członków IPBBS (spotkanie zamknięte, tylko dla Członków)

10:30 – 11:00 – Rejestracja uczestników XII Forum i odbiór identyfikatorów

11:00 – 11:15 – Otwarcie XII Forum – Tomasz Świgost, Prezes IPBBS

11:15 – 11:45Co mają wspólnego błękitny ocean, fioletowa krowa i czarne łabędzie? Czyli jak konkurować w nowych czasach?  – Dr hab. Robert  Kozielski

Jeśli prawdą jest, że w ciągu zaledwie 60 min tylko jedna porządnie zinformatyzowana firma tworzy 167 razy więcej danych niż posiada cała Biblioteka Kongresu  USA, a w ciągu ostatnich lat czas tworzenia nowych produktów skrócił się prawie o połowę z 42 do 24 miesięcy, to może to oznaczać, że czasy stabilności i przejrzystości to już przeszłość, a organizacje, w których pracujemy, są źródłem niejasności i paradoksu. W szczególny sposób dotyczy to zachowań klientów.  Jak pokazują badania 95% decyzji konsumenckich jest stymulowanych emocjonalnie, co sprawia na przykład, że jedynie 35%  zakupów ma charakter zaplanowany. Jeśli prawdą jest, że w ostatnich dwóch latach powstało 90% danych, które zostały wytworzone w całej historii naszej planety a firma, która powstała 3 lata temu dzisiaj warta jest ponad 10 miliardów dolarów to pojawia się pytanie o to czy tradycyjne reguły biznesu wciąż są obowiązujące? Podczas spotkania spróbujemy odpowiedzieć więc na pytanie jakie są współcześnie obowiązuje źródła sukcesu, które pozwoliły osiągnąć sukces małych i większym nieco firmom w ostatnich 20 latach.

11:45 – 12:15  – Zmiana trendów na europejskim rynku papierniczo biurowym – wnioski z analizy strategicznej branży  – Sönke Gooss

12:15 – 12:45 Wprowadzanie zmian w organizacji i podejmowanie decyzji biznesowych w nieprzewidywalnych czasach – Iwona Sorbian

12:45 – 13:00 – przerwa

13:00 – 13:25- Poznaj swoją firmę w liczbach – Dariusz Bednarski

Skuteczne zarządzanie to podejmowanie decyzji opartych na faktach i danych, wsparte odpowiednią dozą instynktu. Na bazie konkretnych przykładów omówimy jakie informacje zbierać, jak je analizować i w jaki sposób na ich podstawie wyciągać wnioski.

13:25– 13:45  – Bezustannie szukaj optymalizacji – Dariusz Bednarski

Na bazie konkretnych przykładów omówimy, gdzie w firmach produkcyjnych i handlowych możliwe jest optymalizowanie działalności zarówno w obszarach operacyjnych, zarządczych, finansowych jak i formalno-prawnych i jak może ono przebiegać.

13:45 – 14:00  – Program FLOTA dla firm zrzeszonych w IPBBS/ IBS – Katarzyna Wilczyńska i Arkadiusz Malinowski

Dedykowana oferta umożliwia Członkom IPBBS/ IBS zakup paliwa i usług na atrakcyjnych warunkach na stacjach ORLEN i BLISKA w całej Polsce.

14:00-15:00 – Lunch

15:00 – 15:30  Rola i perspektywy CFO w rozwoju firm:  kontroler, integrator czy strateg?  

Artur Kowalski

CFO (Chief Financial Officer) coraz częściej stają się partnerami biznesowymi i kreatorami dobrych zmian. Przeanalizujemy najnowsze trendy i badania CFO oraz ich wpływ na możliwości rozwojowe firm.

15:30 -16:00 –  Optymalny marketing w Internecie – planowanie kosztów i wskaźników efektywności  – Jacek Świgost

16:00 – 16:30 – Licencje sposobem na pozyskanie klienta – Sebastian Moskot

16:30 – 17:00 – Instrumenty Finansowe Programów Unii Europejskiej – Arkadiusz Lewicki

Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych Programów UE jest krajowym centrum kompetencyjnym ds. preferencyjnego finansowania dla przedsiębiorców, w tym instytucji i instrumentów finansowych programów ramowych UE, wdrażanych głównie przez unijne instytucje: EBI i EFI. Aktywność ośrodka obejmuje: budowę i wsparcie polskiej platformy narodowych pośredników finansowych programów UE oraz wsparcie polskich beneficjentów końcowych (głównie MŚP) w dostępie do oferty instrumentów finansowych w Polsce. KPK uczestniczy także w promocji „Planu Inwestycyjnego dla Europy” w zakresie IF dla MŚP.

KPK prowadzi bezpłatnie działalność informacyjną, promocyjną oraz doradczą na terenie całego kraju. Obsługuje programy UE, w których uwzględnione zostały instrumenty finansowe. W ramach aktualnej oferty instrumentów finansowych programów UE przedsiębiorcy mogą liczyć na preferencyjne: kredyty inwestycyjne, kredyty obrotowe, leasing, pożyczki oraz poręczenia kredytowe. Więcej o instrumentach finansowych na: www.InstrumentyFinansoweUE.gov.pl

17:00 -17:15- przerwa

17:15 – 17:35 Uniezależnij firmę od siebie, spraw by była samodzielna – Anatol Sitek

Zaangażowany i aktywny właściciel, to podstawa sukcesu każdej organizacji. Paradoksalnie może on się jednak stać również hamulcem rozwoju. Na konkretnych przykładach pokażemy jakie mechanizmy delegowania, a jednocześnie standaryzacji, formalizacji i kontroli wprowadzać, aby firma mogła się długoterminowo rozwijać.

17:35 – 18:00 Wykorzystuj szanse rynkowe wynikające z możliwości sprzedaży lub zakupu biznesu – Anatol Sitek

Na konkretnych przykładach omówimy jak przebiegają procesy M&A, z jakimi szansami, ale też wyzwaniami się łączą, czy warto je prowadzić oraz w jaki sposób najlepiej finansować.

18:00 – 18:30 – Podsumowanie Forum – dyskusja 

20:00 – rozdanie nagród w konkursie Meeting Premiera 2016 

———-

*Organizator zastrzega prawo do ewentualnej zmiany tematów, kolejności prelekcji oraz nazwisk prelegentów.

SYLWETKI PRELEGENTÓW  XII FORUM IPBBS:

– Dr hab. Robert Kozielski – specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 100 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacja na świecie, wyprzedzając takie ośrodki jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania). Ponadto jest autorem bądź współautorem takich książek jak  „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Ostatnia jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.

Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Jest stypendystą Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w dziedzinie marketingu.

Prowadził  wykłady i warsztaty szkoleniowe na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej, studiach Executive MBA organizowanych wspólnie przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z University of Illinois. Staże naukowe, programy badawcze realizował na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Wygłaszał referaty, prezentacje, a także uczestniczył w wielu konferencjach i seminariach w Polsce i za granicą.  W 1999 roku stworzył pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowo-egzaminacyjny The Chartered Institute of Marketing (CIM). Od tego czasu miał zaszczyt i przyjemność pracować z prawie 600 menedżerami, wpierając ich wysiłki w uzyskaniu prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing. Dziewięć lat temu (2004) założył firmę questus, która jest obecnie największym w Polsce akredytowanym Centrum Instytutu Londyńskiego. questus jest jedynym ośrodkiem w Polsce, który prowadzi programy przygotowujące do egzaminów w całym kraju (Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto).

W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej autor pracował między innymi z takimi firmami jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS i inne. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej REDAN. Był członkiem Rad Nadzorczych GK REDAN S.A., CAM Media S.A. Jest także współzałożycielem firmy Questuspoint sp. z o. o., która zajmuje się działaniami badawczo-doradczymi prowadzonymi w oparciu o wykorzystanie informacji pochodzących z tzw. źródeł wtórnych. Członek Rady Fundacji „Happy Kids”, która buduje i opiekuje się rodzinnymi domami dziecka.

Iwona Sorbian – Dyrektor ds. Zarządzania i Reorganizacji w Progress Engineering, Członek Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Redaktor Magazynu Businesswoman & life, Wiceprezes Stowarzyszenia Coachów Polskich, Członek Rady w Fundacji Przywództwo.org, Business Trainer, International Coach ICC, Interim & Change Manager w Sorbian Szkolenia & Consulting; jest współautorką książki INNOWACJE W ZARZĄDZANIU I INŻYNIERII PRODUKCJI pod redakcją prof. Ryszarda Konsali). Pasjonatka zmian i naturalnego przywództwa. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Kocha inspirować, „otwierać oczy”, angażować w rozwój i podejmować się realizacji dużych wyzwań. Bogate doświadczenie Iwony Sorbian obejmuje m.in.: 1500 przeprowadzonych godzin coachingu i mentoringu, 12 lat prowadzenia szkoleń i doradztwa, 20 lat zarządzania, w tym zarządzanie zmianą, transformacje firm. Ukończyła studia techniczne w SGGW na WTD ze spec. Organizacja i Ekonomika Przedsiębiorstw, studia podyplomowe w SGH o spec. Zarządzanie Wartością dla Klienta oraz Akademię Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, jest w trakcie studiów MBA w WSB. W swojej pracy inspiruje się również badaniami nad ludzką świadomością.

– Artur Kowalski, Ph.D., Dyrektor Finansowy Fellowes Polska S.A.

Ekspert z 20-letniem doświadczeniem w finansach w międzynarodowym środowisku, m.in. w finansach przedsiębiorstw, prawie podatkowym, transakcjach fuzji i przejęć, konsultingu oraz projektach inwestycyjnych i finansowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie z tytułem doktora nauk ekonomicznych.  Autor wielu publikacji prasowych.

– Arkadiusz Lewicki – Dyrektor Krajowego Punktu Kontaktowego ds. Instrumentów Finansowych Programów Unii Europejskiej

Dyrektor Krajowego Punktu Kontaktowego ds. Instrumentów Finansowych Programów UE oraz dyrektor Zespołu ds. Programów Publicznych i Środowisk Gospodarczych w Związku Banków Polskich. Członek Komitetu Finansowania Biznesu Europejskiej Federacji Bankowej, reprezentant środowiska bankowego w komitetach monitorujących programy operacyjne w Polsce na poziomie krajowym i regionalnym oraz w Komitecie Koordynacyjnym Narodowej Strategii Spójności przy Prezesie Rady Ministrów. Ekspert w pracach parlamentarnych, współautor wielu programów publicznych, wykładowca i autor publikacji z tematyki finansowej. W latach 2008-2013 dyrektor KPK ds. Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji (CIP), współpracującego bezpośrednio z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym i Europejskim Funduszem Inwestycyjnym w Luksemburgu. Inicjator Koalicji Polskich Środowisk Finansowych na Rzecz Absorpcji Środków UE w Polsce. W latach 1997-2005 mały przedsiębiorca. Absolwent prawa (UMK w Toruniu), zarządzania finansami przedsiębiorstwa (SGH), europeistyki (CSE im. Jeana Monneta) oraz wielu kursów krajowych i zagranicznych.

Sönke Gooss – Chief Financial Officer Edding Group, karierę zawodową rozpoczął w Edding AG w 2004 roku i od tego czasu zajmował kilka czołowych stanowisk kierowniczych w dziale finansowym. Jest wykwalifikowanym bankierem, absolwentem Uniwersytetu w Hamburgu,  posiada  tytuł MBA zdobytym w WHU Otto Beisheim School of Management.

Jacek Świgost, Członek Zarządu GWD Concept

Marketingowiec z wykształceniem informatycznym. Były szef marketingu Bose i Fellowes Polska,  skutecznie rozwijający międzynarodowe platformy marketingowe i projekty informatyczne zwiększające sprzedaż www.displate.com, www.posterplate.com, www.quitsnap.com

– Sebastian Moskot, Kierownik Działu Merchandisingu, Telewizja Polska S.A.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży licencji do znaków towarowych oraz filmowych. Od 1997r pracuje w Telewizji Polskiej S.A. Współpracował z Biurem Reklamy TVP S.A. a od 2002r. ściśle związany z branżą licencyjną. W strukturach TVP S.A. kieruje kreatywnym działem handlowym zajmującym się komercjalizacją znaków towarowych oraz elementów seriali i audycji telewizyjnych. Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie z tytułem magistra prawa.

– Dariusz Bednarski, Partner Zarządzający Grant Thornton

Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie doradztwa dla przedsiębiorców i firm. Kieruje zespołami doradztwa podatkowego, prawnego oraz gospodarczego. Specjalizuje się w prawnych, podatkowych i bilansowych aspektach doradztwa w zakresie transakcji kapitałowych (fuzje, przejęcia, transakcje na przedsiębiorstwach, udziałach, akcjach). Jest liderem doradztwa dla firm rodzinnych oraz dyrektorem zespołu ds. sukcesji biznesu.

Biegły rewident. Karierę zawodową rozpoczął jako inspektor kontroli skarbowej w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Od 1997 pracuje w Grant Thornton.

Autor licznych publikacji dotyczących zagadnień podatkowych w prasie fachowej. Współautor książek: „Międzynarodowe Standardy Rachunkowości w praktyce polskich przedsiębiorstw”, „Środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, inwestycje w nieruchomości – najtrudniejsze problemy w prawie bilansowym i prawie podatkowym” oraz „Fuzje i przejęcia” (Polskiego Wydawnictwa Ekonomicznego). Prelegent na szkoleniach i konferencjach. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

– Anatol Skitek, Senior Menedżer Grant Thornton

Posiada jedenastoletnie doświadczenie w branży konsultingowej. Nadzoruje prace zespołów realizujących usługi w zakresie konsultingu, wycen oraz cen transferowych, biorąc bezpośredni udział w realizacji kluczowych projektów z tych obszarów. Ma szerokie doświadczenie w obszarze audytu wewnętrznego, zarządzania ryzykiem korporacyjnym i kontroli wewnętrznej. Pełni rolę dyrektora zespołu ds. efektywności biznesu.

Od początku swojej kariery związany z Grant Thornton. Posiada tytuł Certyfikowanego Audytora Wewnętrznego (CIA) nadany przez Instytut Audytorów Wewnętrznych (IIA). Jest członkiem Instytutu Audytorów Wewnętrznych (IIA). Autor licznych publikacji w prasie fachowej. Prelegent na szkoleniach i konferencjach.

RELACJA Z XI FORUM IPBBS 2015: 

• REPORTAŻ: http://www.ipbbs.org.pl/forum

• ZDJĘCIA: http://www.forum.ipbbs.org.pl/galeria

KONKURS MEETING PREMIERA 2016

Wszystkich uczestników tegorocznego Forum reprezentujących branżę biurowo – szkolną, zapraszamy do udziału w konkursie, w którym przyznawane będą nagrody MEETING PREMIERA 2016 za najlepszy produkt będący na rynku maksymalnie 12 miesięcy.

Nagrody będą przyznawane w następujących trzech kategoriach:

1. Innowacyjność i nowoczesność

2. Wzornictwo

3. Potencjał sprzedaży

PRENOMINACJA PRODUKTÓW:

Nadsyłając zgłoszenia, należy pamiętać o poprawnym wypełnieniu formularza,  zawierającego między innymi takie dane jak:

– nominujący (firma, osoba kontaktowa)

– opis produktu

– zdjęcie/a produktu

– kategoria prenominacji (max jeden produkt w każdej z trzech kategorii)

– pełne uzasadnienie nominacji

– oświadczenie, że produkt wchodzi na rynek lub jest na nim maksymalnie 12 miesięcy

Zdobywcy Nagrody „Najlepszy Produkt Meeting Premiera” otrzymują:

• statuetkę

• prawo posługiwania się w korespondencji i promocji znakiem i hasłem „Najlepszy Produkt Meeting Premiera 2016”

• pomoc w promocji produktu

JURY:

Jury tegorocznej edycji konkursu tworzą naukowcy i praktycy specjalizujący się w zagadnieniach zarządzania jakością, towaroznawstwa, marketingu produktów i usług oraz innych dyscyplinach zgodnych z kategoriami produktów ocenianych w Konkursie. W Jury tegorocznej edycji zasiadają m.in.:

Profesor Ksawery Tadeusz Piwocki – Dziekan Wydziału Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Profesor Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi, Dyrektor Programowy Warszawskiej Szkoły Reklamy, Członek Komisji Programów Unijnych przy Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Biegły sądowy w zakresie grafiki wydawniczej i reklamy

Dr  hab.  Przemysław  Rafał  Tomaszewski   – Od roku 1992 związany z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi, gdzie prowadzi własną pracownię projektowania komunikacji wizualnej, której cechą charakterystyczną jest wielokontekstowe, interdyscyplinarne rozumienie designu. Jego własna twórczość obejmuje wiele obszarów; projekty komunikacji wizualnej, grafiki użytkowej, wzornictwa oraz rysunek.

Uczestnik szeregu konkursowych gremiów oceniających (jury), takich jak np.: Ogólnopolski Konkurs Opakowań PakStar, Krajowy Konkurs Projektów Student PakStar – organizowany przez Instytut Badawczy Opakowań w Warszawie, polska edycja Międzynarodowego Projektu Red Bull Doodle Art  (przewodniczący  jury); Komisja oceniająca wnioski o przyznanie stypendiów naukowych Marszałka Województwa Łódzkiego dla wybitnych młodych naukowców, Komisja   Konkursowa   ds.  oceny   rozpraw   habilitacyjnych i doktorskich oraz prac magisterskich i dyplomowych o Nagrodę Marszałka Województwa.

Edward Ruszczyc – absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz MIAD Milwaukee, Szef agencji Brightness

Jacek Kobielski – Sekretarz Generalny Naczelnej Organizacji Technicznej Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych

ZGŁOSZENIA

• Prosimy o ścisłe przestrzeganie zasad. Zgłoszenia nie spełniające kryteriów, nie będą brane pod uwagę.

• Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie http://forum.ipbbs.org.pl

• Zgłoszenia należy przesyłać na adres forum@ipbbs.org.pl  w tytule maila – KONKURS MEETING PREMIERA

• Termin nadsyłania zgłoszeń:  do dnia 15 września 2016 r.

• Ogłoszenie ostatecznych wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się w trakcie gali wieczornej XII Forum IPBBS w dniu 21.10.2016.

Zapraszamy do udziału!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.