W dniach 22-23 października Stadion Narodowy w Warszawie opanowany zostanie przez sprzedawców internetowych. Stanie się tak, ponieważ swoje miejsce będzie mieć kolejna już edycja Targów eHandlu. Tym razem jednak oprócz samych Targów organizatorzy przygotowali kilka niespodzianek.
Targi eHandlu to największa impreza dla osób zainteresowanych tematyką ecommerce w Polsce i nikomu nie trzeba jej już chyba przedstawiać. Na terenie Galerii Stadionu Narodowego swoje usługi prezentować będzie blisko 120 firm z Polski, Europy oraz Stanów Zjednoczonych.
Targi to swoista panorama rozwiązań technologicznych i możliwość podejrzenia najnowszych trendów w zakresie sprzedaży internetowej. Tradycyjnie już znaczna część wystawców to firmy oferujące rozwiązania logistyczne, hostingowe, platformy sklepowe oraz agencje wyspecjalizowane w różnych obszarach sprzedaży internetowej. Warto zwrócić jednak uwagę na rosnącą liczbę firm, które zajmują się przygotowaniem gotowych treści dla sklepów, obsługą prawną oraz firm oferujących zaawansowane systemy analityczne. Profil wystawców odzwierciedla trendy, które można obecnie zaobserwować w ehandlu.
Jak co roku oprócz firm prezentujących swoje usługi na stoiskach, wysłuchać można także kilkunastu prezentacji. W tym roku prezentacje podzielone są na 4 bloki tematyczne: SEO/SEM, Platformy/Narzędzia, PR/Social Media i Wsparcie biznesu. Organizatorzy zapewniają, że wystąpienia będą wyłącznie w formie case study co gwarantuje wysoki poziom i praktyczne podejście. Pełny plan prezentacji znajdziesz TUTAJ
Targi to niewątpliwie największe wydarzenie w branży ecommerce w całym regionie CEE. Z edycji na edycję pojawiają się nowe firmy, które inspirują rynek i zapewniają świeżość formuły. Tym razem zwiedzający będzie mógł porozmawiać na żywo z przedstawicielami m.in. takich firm jak PayPal, Microsoft, GLS czy Mastercad. Wśród tegorocznych debiutantów warto podkreślić także obecność polskiego giganta rynku gier elektronicznych – CD Projekt.
Podczas Wieczoru Branżowego towarzyszącego 7. edycji Targów eHandlu przyznane zostaną także wyróżnienia dla firm, które oferują najlepsze rozwiązania wspierające rozwój handlu w internecie – Ekomersy 2014. Lauretami konkursu w poprzednich latach zostali m.in. InPost, PayU, Shoper czy Trusted Shops.
Natomiast prawdziwa nowość to Kongres eHandlu, który odbywa się dzień później jako impreza towarzysząca (23.10). Jak twierdzi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0, organizator Targów i Kongresu:
“Istnieje wiele konferencji, które są drogie, dla wielu niedostępne przy czym zdarza się, że nie prezentują odpowiedniej wartości praktyczno-biznesowej. Organizując Kongres eHandlu, chcemy zmienić ten stan i zapewnić dostęp do eksperckiej wiedzy szerszemu gronu zainteresowanych, głównie tym którzy już znają podstawy i chcą być bardziej e-commerce managerami niż tymi, którzy zajmują się wszystkim po trochu i “robią” e-commerce po godzinach. Przygotowaliśmy wydarzenie z biletami za około 200 zł i bardzo przekrojową, urealnioną do polskich potrzeb agendą.”
Obecnie znana jest już część prelegentów i są to m.in. Barbara Stawarz (Content King), Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (IAI Shop) czy Piotr Lewaciuk (InPost).
Więcej informacji o Targach eHandlu oraz w pełni darmowa rejestracja – TUTAJ
Rejestracja na Kongres eHandlu – TUTAJ