W tej sukience polskiej marki zakochały się polskie i zagraniczne Influencerki!

Idealna letnia sukienka to niezbędnik w każdej kobiecej szafie. Kimono Yoko marki DayShift pokochały między innymi Horkruks, Kat Astro, Paula Jagodzińska czy pochodząca z Niemiec influncerka Jaqueline Isabelle.

Katowicką markę DayShift pokochaliśmy za klasyczne, kimonowe kroje, stonowane kolory i ponadczasowość, dzięki której które nie przestaną być modne wraz z końcem sezonu. Twórczyni całego brandu, Sonia Kubisa, od początku istnienia marki skupia się na propagowaniu etycznej mody w duchu less waste, unikając nadprodukcji. W kapsułowej kolekcji wiosna / lato 2020 dominują zwiewne koszule, klasyczne T-shirty i sukienki w odcieniach bieli, granatu i czerni. Bestsellerowa Yoko zwróciła szczególną uwagę influencerek.

Sukienka Yoko jest wzorowana na klasycznym kimono. W ofercie marki DayShift dostępna jest od roku, a każdy kolejny drop znika ze sklepu online z prędkością światła. Zaprojektowana została z myślą o różnych typach kobiecej sylwetki – wykorzystując pasek same regulujemy jej długość czy zwężenie w talii. Horkruks i Kat.Astro sfotografowały ją na Sycylii w otoczeniu majestatycznego, białego, wapiennego klifu – Scala dei Turchi. Yoko w interpretacji Pauli Jagodzińskiej jest bardziej romantyczna, a Jaqueline Isabelle udowodniła, że może być również… elementem homewearu.

Sukienka dostępna jest w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnym i ecru. Została wykonana z biodegradowalnego tencelu, uznawanego za materiał przyszłości, odpowiedniego dla skóry wrażliwej i zapewniającego dobrą cyrkulację powietrza. Kimonowe kroje nieustannie zyskują na popularności, odwołując się do tradycyjnych, japońskich ubrań. Te, które znajdziemy w ofercie DayShift wyróżniają się uniwersalnością i możliwością dopasowania do każdego typu sylwetki.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.