Warsztaty MÓJ STARTUP – Organizacja Ślubów i Wesel, 04.10.2013, Warszawa.
Przeczytasz w 2 minuty

Warsztaty MÓJ STARTUP – Organizacja Ślubów i Wesel, 04.10.2013, Warszawa.

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU

Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?

Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?

A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?


Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach – MÓJ START UP

Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.

PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!

ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Jeśli planujesz rozpoczęcie biznesu w branży ślubnej lub chcesz efektywnie rozwinąć swoją istniejącą już działalność,  zapraszamy do udziału w warsztatach MÓJ START UP – ORGANIZACJA ŚLUBÓW I WESEL

Warsztaty odbędą się 4 października 2013, w Warszawie

Warsztaty dedykowane są do osób, które planują otwarcie agencji ślubnej, dla właścicieli młodych agencji ślubnych, którzy chcą ulepszyć funkcjonowanie swojej firmy, dla kandydatów na prowadzenie oddziałów franczyzowych Perfect Moments, dla Panien Młodych, które chcą bezstresowo zorganizować swój własny ślub, dla managerów restauracji, właścicieli hoteli, dla osób chcących otworzyć swoje lokale, dla tych wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o organizacji ślubów i wesel.


Kluczowe zagadnienia, które zostaną omówione podczas warsztatów:

  • Zawód konsultanta,
  • Rynek ślubny – podstawy prawne oraz wiedza praktyczna,
  • Prowadzenie agencji ślubnej – dokumenty, koszty, jak zdobyć klienta, reklama i marketing,
  • Case study – doświadczenia, dobre praktyki.

Trenerzy:

Karina Komorowska – Stworzyła i rozwinęła markę Perfect Moments.  To ona jest odpowiedzialna za wszystkie najważniejsze sprawy firmy – od wizerunku, poprzez wdrażanie nowych pomysłów i rozwój. Charakteryzuje ją pasja z jaką poświęca się firmie. Od początku jest nie tylko właścicielką, ale przede wszystkim aktywną konsultantka ślubną. Organizowała wiele bardzo prestiżowych ślubów i wesel, w tym ślub i wesele prawnuczki Księżnej Lubomirskiej – Gabrieli Będkowskiej. Nie ma dla niej wyzwania, którego by się nie podjęła!

Maria Zając – W Perfect Moments jest od 2008 r. Opracowała autorskie szkolenia wewnętrzne dla oddziałów firmy, stworzyła wszystkie materiały szkoleniowe, programy warsztatów i kursów. Konsultantka ślubna. Tworzy artykuły eksperckie.

Kinga Cecot – W Perfect Moments od 2010 r. Konsultantka ślubna I trenerka. Autorka najnowszego szkolenia wewnętrznego dla oddziałów firmy. Zajmuje się także dokumentami firmowymi, tworzeniem ofert dla klientów.


Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o warsztatach, uzyskacie Państwo pod adresem:

http://www.puremind.pl/category/dzialy/organizacja-slubow/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.