Wrocław Fashion Meeting: moda na światowym poziomie
Przeczytasz w 4 minuty

Wrocław Fashion Meeting: moda na światowym poziomie

Premierowe pokazy, blisko stu wystawców i kolekcje najlepszych projektantów. Wrocław Fashion Meeting już po raz trzeci udowodnił, że stolica Dolnego Śląska jest mocnym punktem na modowej mapie Polski. Wydarzenie, które odbyło się 23 i 24 listopada w Klubie Biznesowym Stadionu Wrocław poprowadził Conrado Moreno.

Na dwa listopadowe dni wnętrze Klubu Biznesowego Stadionu Wrocław wypełniło się tymczasowymi butikami, gdzie swoje ubrania, obuwie, biżuterię oraz dodatki zaprezentowało 96 wystawców z całej Polski i zagranicy. Goście wydarzenia mogli między innymi kupić stroje gwiazd weekendowych pokazów – Gavel czy UFUFU oraz wielu znanych marek projektanckich jak YES TO DRESS, PtASZEK, Dvorus, Nowińska, Detox Design, Rafał Kowalski, Beata Mielewczyk, a także nowych na naszym rynku jak Paul Rizk, BezAle czy Ennbow. Można było kupić także propozycje z autorskiej kolekcji blogerki modowej Julii Kuczyńskiej vel Maffashion – StaffByMaff.

Podczas „Parady Projektantów” czyli pierwszego sobotniego bloku pokazów uczestnicy mogli zobaczyć między innymi subtelne, dziewczęce projekty marki Col Claudine PL, minimalistyczne stroje marki BezAle, miks szyku i awangardy w wydaniu Anny Drabczyńskiej oraz marek Lena Lotten, Trzciński Only Linen, Dvorus i Cristina Effe (Syka Mode Group). Zaraz po „Paradzie Projektantów” odbył się pokaz marki Emmegi (Bergsport), który za sprawą eleganckich strojów narciarskich przeniósł widzów w zimowy nastrój.

Główny blok pokazów, czyli „Wielka Gala Fashion Meeting” rozpoczął się od pokazu kolekcji wieczorowej Agnieszki Murawskiej, łączącej glamour i kobiecą fantazję. Tuż po niej na wybiegu pojawiły się minimalistyczne propozycje Justyny Ołtarzewskiej inspirowane motywem jaskółki, a następnie wieczorowe propozycje marki Le Blakk. Bogactwo włoskiej mody zaprezentował w pokazie wieczornym multibrandowy koncept Piazza Di Moda przedstawiając kolekcję wysublimowanej elegancji i ekstrawaganckich wzorów włoskich projektantów. Gwiazdami zadziornej kolekcji „Butterfly skull” projektanta Gavel okazały się efektowne, rozkloszowane spódniczki z kolorowej skóry, a także motyw czaszki złagodzony impresją kolorowych motyli. Natomiast Jarosław Juźwin zachwycił energetyczną kolekcją dekonstruującą ideę klasycznego, wełnianego swetra.

Hitem Gali były modowe premiery kolekcji „Skradzione róże” Katarzyny Kmiecik (UFUFU), ubierającej między innymi Borysa Szyca i Kubę Wojewódzkiego. Zaraz potem goście ujrzeli kolekcję UFUFU by Michał Starost pod nazwą „Marylin”. Podczas wydarzenia odbyła się również premiera eleganckiej kolekcjiBack to Love” Aleksandry Markowskiej, której stroje wybierają Małgorzata Rozenek i Natalia Siwiec.

O perfekcyjny wygląd modeli i modelek uczestniczących w pokazach zadbała Manufaktura Urody Katarzyna Fitrzyk oraz Sieć Salonów Piękności DENIQUE. Partnerem pokazów była marka KAZAR.

Drugi dzień Wrocław Fashion Meeting przyniósł rozstrzygnięcie konkursu stylizacyjnego „Stylowy Wrocław”, w którym swoje spojrzenie na modę zaprezentowali finaliści plebiscytu internetowego oraz „wyłowieni” przez fashion hunterów najlepiej ubrani uczestnicy wydarzenia. Na wybiegu przedstawili własne interpretacje stylizacji pod hasłem „Powiew zimy”. Efekty ich starań oceniło profesjonalne jury, w którym zasiadła między innymi: Mrs. Multiverse Poland 2013 – Agnieszka Knap oraz znany projektant Gavel. Zwycięzcą konkursu został Oskar Bylica, który w nagrodę spędzi weekend za kierownicą zatankowanej do pełna Mazdy, ufundowanej przez autoryzowanego dealera MAZDA AutoArt Jaremko z Wrocławia – sponsora Wrocław Fashion Meeting. Pozostali finaliści konkursu otrzymali nagrody rzeczowe od marki KAZAR – sponsora konkursu „Stylowy Wrocław”, biżuterię Ana Collection, zaproszenia na zabiegi od Wyspy Piękna Gabinetu Kosmetyki Francuskiej z Wrocławia oraz bilety do kina od Dolnośląskiego Centrum Filmowego. Portal Wirtualna Polska ufundował nagrodę dla zwycięzcy głosowania internetowego.

Na zakończenie modowego weekendu wybieg zamienił się w koncertową scenę, na której miks muzycznych stylów zaprezentowali Weronika Stasiak oraz Mikey Beatbox.

Ponadto uczestnicy wydarzenia mogli zobaczyć gorącą nowość na rynku motoryzacyjnym – Mazdę 3, a także Mazdę 6, które zaprezentował autoryzowany dealer MAZDA AutoArt Jaremko z Wrocławia – sponsor Wrocław Fashion Meeting.

Wrocław Fashion Meeting „listopad 2013” to już trzecia edycja organizowanego przez agencję marketingowo-eventową Sequence wydarzenia, aby dostarczyć wrocławianom wielu modowych wrażeń i okazji do zrobienia unikalnych zakupów bezpośrednio od projektantów. Modowy meeting był niewątpliwe jednym z największych wydarzeń modowych w Polsce.

Sponsor:MAZDA AutoArt Jaremko

Sponsorzy nagród: MAZDA AutoArt Jaremko, KAZAR, Dolnośląskie Centrum Filmowe, Wirtualna Polska, Wyspa Piękna Gabinet Kosmetyki Francuskiej, Ana Collection

Partnerzy: Stadion Wrocław, KAZAR, WP.PL, Kobieta.wp.pl, ConceptShop.pl, IBIS BUDGET, Ticketpro, Manufaktura Urody Katarzyna Fitrzyk, ebilet.pl, Biletin, Sieć Salonów Piękności DENIQUE, B&B Hotel Wrocław Centrum, Kukoni.pl, Klub ETER, DJ Cineq, ATM System, Mia Artistica.

Patronat: Wrocław – Miasto Spotkań

Mecenat: Radio ZET Chilli

Patroni medialni: TVP Wrocław, Instytucja Kultury Odra-Film Dolnośląskie Centrum Filmowe, WP.PL, Kobieta.wp.pl, AleModelki.pl, ConceptShop.pl, Gazeta Wyborcza, www.wroclaw.pl, Styl.fm, Businesswoman life, Styl.pl, Glamki.pl, iWoman.pl, Hedonist Magazine, ofeminin.pl, fashionweare.com, w-spodnicy.pl, Rynek Mody, MenStream.pl, excluzive.pl, MMWroclaw.pl, kulturaonline.pl, TuWroclaw.pl, dlastudenta.pl, students.pl, feszyn.com.

Więcej informacji: www.fashionmeeting.pl

DSC_4345DSC_5285DSC_6661

DSC_6677

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.