MACIEJ TĘSIOROWSKI I ŁUKASZ KOŁODZIEJEK – ZAŁOŻYCIELAMI MARKI KOSMETYKÓW NATURALNYCH SENSUM MARE.
BWL: Dwóch panów niezwiązanych z branżą kosmetyczną postanawia stworzyć markę dedykowaną kobietom i po czterech miesiącach od jej wprowadzenia na rynek zgarnia jedną z najbardziej prestiżowych nagród branży kosmetycznej. Jaka jest Wasza historia?
ŁK: Wszystko ma swój początek. Tak też jest z SENSUM MARE. Pomysł stworzenia pierwszej polskiej marki naturalnych kosmetyków opierającej swoje składy na unikalnym połączeniu alg z wodą z lodowca narodził się trzy lata temu. Branża kosmetyczna od dłuższego czasu nas pasjonowała, kibicujemy też wszystkim ekotrendom, starając się żyć zgodnie z nimi. Dlatego tworząc kosmetyki, oparliśmy ich receptury na naturalnych składnikach aktywnych pochodzenia morskiego, które są niezwykle odżywcze dla naszej skóry.
MT: Tworząc markę, myśleliśmy również o wspaniałych i inspirujących kobietach, którymi otaczamy się od najmłodszych lat. To nasze mamy, babcie i ciotki zaszczepiły w nas piękne cechy, takie jak chęć poznawania świata, otwartość na ludzi, niechodzenie na skróty i wytrwałość. W życiu dorosłym grono naszych przyjaciół to w dużej mierze wspaniałe kobiety, które nie tylko nam kibicują, ale stanowią merytoryczne wsparcie w różnych sytuacjach.
BWL: Jakie wartości są Wam najbliższe i jakie charakteryzują SENSUM MARE?
MT: Najważniejsza jest dla nas wiarygodność, której podstawą jest jakość i spójność. Pragniemy, aby w każdym kontakcie z naszą marką kobiety czuły się dobrze. Jakość ważna jest nie tylko w samym składzie kosmetyków, ale również w jego wyglądzie i opakowaniu. Cały świat SENSUM MARE budujemy spójnie i prawdziwie. Launch marki rozpoczęliśmy dwoma produktami, a już po czterech miesiącach nasze serum z bogatej linii ALGORICH otrzymało ważną branżową nagrodę. To nas tylko umocniło w przekonaniu, że jakość zawsze będzie najlepszą reklamą dla naszej marki i tak jest do dzisiaj.
ŁK: SENSUM MARE opieramy dodatkowo na trzech filarach. Pierwszym z nich jest wiedza − współpracujemy z najlepszymi fachowcami w kraju; drugim jest bezpieczeństwo – wszystkie nasze produkty są bezpieczne, przechodzą szereg badań dopuszczających je do sprzedaży, jak również badań dodatkowych potwierdzających ich skuteczność i działanie. Trzeci filar to siła – siła kobiet i siła natury.
BWL: Do kogo kierujecie swoje produkty?
ŁK: Coraz częściej analizujemy składy nie tylko żywności, ale również INCI kosmetyków. I to jest bardzo dobry trend, aby dokonywać świadomych wyborów i wybierać dla siebie to, co najlepsze. Właśnie do takich kobiet kierujemy nasze kosmetyki, kobiet świadomych, aktywnych, szukających jakościowych i naturalnych kosmetyków.
BWL: Co daje Wam satysfakcję?
MT: Praca. My na serio to ogromnie lubimy. SENSUM MARE to marka powstała z marzeń, pasji ale także determinacji. Nie stoi za nami duży koncern i sztab ludzi, tylko ciężka praca i wiara w to, że damy radę. I to się udaje i to daje nam satysfakcję i poczucie spełnienia.