Znamy wyniki Business Superbrands 2013/2014 - wśród laureatów Grupa Lotos, PwC i Solaris
Przeczytasz w 2 minuty

Znamy wyniki Business Superbrands 2013/2014 – wśród laureatów Grupa Lotos, PwC i Solaris

Najsilniejsze wizerunkowo marki biznesowe na rynku polskim po raz kolejny zostały wyróżnione tytułem Business Superbrands. Laureatów wybrali przedstawiciele dedykowanej Rady Marek. Tegoroczną nowością jest tytuł Created in Poland Business Superbrands.

Superbrands, organizacja nagradzająca  najbardziej rozpoznawalne i najsilniejsze marki, po raz kolejny wyłoniła liderów na rynku polskim wśród marek korporacyjnych i marek dla biznesu (B2B). Rada Marek Business Superbrands, złożona z najważniejszych przedstawicieli polskiego biznesu, rynku kapitałowego, mediów gospodarczych, a także ekspertów od wizerunku marek biznesowych, w wyniku nowej, dwuetapowej procedury wyłoniła najsilniejsze marki biznesowe w Polsce. Początkowo jurorzy nominowali najefektywniejsze wizerunkowo marki, by następnie spotkać się na obradach. W czasie spotkania, w wyniku dyskusji i głosowania ustalona została finalna lista laureatów Business Superbrands 2013/2014.

Wśród liderów Business Superbrands znalazły się marki korporacyjne takie jak Agora, PGNiG, P&G czy Grupa LOTOS oraz marki świadczące usługi dla biznesu m.in.: PwC, Solaris czy Sodexo.

Created in Poland Business Superbrands

W wyniku obrad Rady Marek stworzono nową kategorię – Created in Poland Business Superbrands. Eksperci uznali, że na specjalne wyróżnienie zasługują marki, które powstały w Polsce i wypracowały ponadprzeciętny wizerunek w swojej kategorii, który pozawala im skutecznie konkurować  z markami pochodzenia zagranicznego.
Wśród laureatów Created in Poland Business Superbrands znalazły się między innymi Adamed, Newag czy pracuj.pl.
Pełną listę laureatów znajdą Państwo w załączniku oraz na stronie www.superbrands.pl

****************************************************************************************************************************

Informacje o organizacji Superbrands i projekcie Superbrands Polska:

Superbrands to jedyna na świecie niezależna organizacja promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii. Obecnie działa w 87 krajach na całym świecie.

Projekt Superbrands obecny jest w Polsce od 2004 roku. W każdej edycji wyłaniani są liderzy wśród marek biznesowych i konsumenckich. Statuetki i dyplomy Superbrands przyznawane są na podstawie wyników corocznych niezależnych badań rynku oraz głosów tzw. Rady Marek – niezależnego gremium ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Dotychczas odbyło się siedem edycji projektu Superbrands i cztery Business Superbrands, w których wyróżniono ponad 200 marek. Laureaci dołączyli do elitarnego Klubu Superbrands, a ich marki znalazły się w kolejnych wydaniach Albumu Superbrands, uważanego za „biblię brandingu”. Wyłącznym przedstawicielem Superbrands w Polsce jest agencja New Communications. 

Więcej informacji na stronach www.superbrands.plwww.facebook.com/superbrands.polska

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.