27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.
Przeczytasz w 3 minuty

27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce.

27 marca w Łodzi spotkają się cenione osoby ze świata fashion i e-commerce. Będzie to spotkanie kreatorów mody, osób które tworzą i wpływają na branżę.

 

Jesteś projektantem mody?

Albo blogerem?

A może pracujesz w branży modowej?

Albo jesteś właścicielem sklepu?

A może dopiero chcesz otworzyć swój sklep?

Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że ta konferencja jest właśnie dla Ciebie!

Wykłady poprowadzą m.in.:

– Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland „Content marketing i digital – unikalna strategia marki” (Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań. Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę, efektywne narzędzia digital oraz big data management.)

mec. Mchał Żmijewski – Adwokat, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k. „Regulacje dotyczące marek, logotypów i fraz wykorzystywanych w działalności gospodarczej – ochrona prawna oznaczeń produktów, usług i przedsiębiorców.” (Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)

– Arieta Prusak – Prezes Agencji Marketingowej MOXIE  „Problemy branży modowej – jak wyzwania współczesnego rynku przekuć w sukces?” (Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie. Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek? I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia online, w które warto inwestować.)

– Magdalena Karolkiewicz – PR&Marketing Coordinator, BIZUU i Anna Urbańska – Projekt Manager, BIZUU  „Licencje w świecie mody”

mec. Michał Kamiński – Content Manager, Grupa Domodi  „Skąd brać pomysły na treści – 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi” (Sadzając Mistrza Słowa przed czystą kartą, możesz liczyć na stworzenie 5-10-15 interesujących tematów. Może ciut więcej. W pewnym momencie odbije się od ściany. Przy okazji nabawi się migreny i opuści biurko, mając na ustach słowa „czacha dymi”. Inaczej będzie, gdy posadzisz go przed klawiaturą komputera z dostępem do internetu, dając listę 13 pomysłów na tworzenie treści. Nie tylko wspomniane wcześniej liczby ulegną zwielokrotnieniu, ale również na twarzy Mistrza dostrzeżesz szeroki uśmiech i usłyszysz „dziękuję”. Bezcenne! W trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!)

 – mec. Luiza Bakiewicz – Prawnik, Domański Zakrzewski Palinka sp. k. „Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion” (Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.)

 – Piotr Oracz – Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o. „Silnik Rekomendacji – jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów” ( Co to jest silnik rekomendacji? Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta? Przekrój działania silnika w e-sklepie.Case Studies.)

 Tadeusz Żórawski – Chief Development Officer, SaveCart „Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej” „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion nie są ramowymi wykładami jak na uczelni wyższej. Jest to dawka teorii połączana z praktycznymi warsztatami. Program spotkania został dostosowany do grupy docelowej. Skuteczne metody i aktualne trendy panujące na rynku zweryfikowały profil konferencji.  Jak zaistnieć w Internecie? Jak się tam promować?  E-commerce przyszłością handlu?  Bezpłatne i płatne urządzenia do promocji marek i sklepów . Współpraca z influenserami. Aspekty prawne związane z prowadzeniem sklepu.

To tylko niektóre z zagadnień jakie zostaną przybliżone uczestnikom konferencji. Pełną agendę można śledzić na bieżąco na stronie konferencji: http://pirbinstytut.pl/index.php/fashion

ZNAJDZIESZ TU również formularz online, dzięki któremu zgłosisz swój udział!

Śledź nas na Facebook: Kliknij tu
Obserwuj na nas Instagramie: Kliknij tu

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.