Bezpieczeństwo, gwarancje i zaufanie ponad wszystko

Firma EXCLUDO MARKET to zespół z wieloletnim doświadczeniem, działający w szeroko rozumianym sektorze ubezpieczeniowym oraz finansowym. Wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom, firma stworzyła „Akcję Bezpieczna Emerytura”. W wywiadzie Emilia Płyta – założycielka EXCLUDO MARKET – rozmawia o przedsięwzięciu z redaktor naczelną magazynu „Businesswoman & life” Elżbietą Jeznach.

EJ: Kim zatem jest Emilia Płyta?
EP: Jestem osobą, dla której największą wartością, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym, są ludzie. Moi rodzice zakorzenili we mnie wartości, w których miłość oraz szacunek są fundamentalne. Moją życiową dewizą jest stwierdzenie, że siła jest tam, gdzie my oraz nasza dobra energia, a miarą to, ile dobrego potrafimy zrobić dla drugiego człowieka. Codziennie umacniam siebie oraz otaczających mnie ludzi w przekonaniu, że niemożliwe nie istnieje, i działam

EJ: Magazyn „Businesswoman & life” stawia na kobiecą przedsiębiorczość. Czy Państwa firma również preferuje kobiety?
EP: Obecnie zatrudniamy więcej kobiet. Świetnie mi się z nimi pracuje. Uważam, że są bardzo zaangażowane i sumienne. Jako firma chcemy, aby kobiety przedsiębiorcze również nas poznały, dlatego współpracujemy z Radiem Kolor oraz prezentujemy się na łamach Państwa pisma, jednocześnie uczestnicząc w eventach, zarówno jako słuchacze, jak i prelegenci.

EJ: Wiele kobiet przedsiębiorców jest tak zabieganych, że nie mają czasu, by pomyśleć o zabezpieczeniu dla siebie. Co może im Pani zaproponować?
EP: Odwołam się do prowadzonego przez nas w tej chwili projektu „Akcja Bezpieczna Emerytura”, który jest skierowany do przedsiębiorców. Jest to Akcja, w której chcemy uświadomić im, że po
35 latach prowadzenia działalności otrzymają od ZUS-u 800 zł emerytury – takie są wyliczenia, a więc fakty. Wyszliśmy temu naprzeciw. Mamy gwarantowane, pewne i bezpieczne rozwiązania, dzięki którym istnieje możliwość dodatkowego zabezpieczenia. Na naszej stronie internetowej www.akcjabezpiecznaemerytura.pl podajemy przykład statystycznego przedsiębiorcy, który pracował określoną ilość lat i od ZUS-u otrzymuje 800 zł. Ponadto, kapitał, który zgromadził, nie jest jego własnością – po prostu go nie ma – ani nie może być dziedziczony. Jeśli ten sam przedsiębiorca zdecydowałby się na wybór bezpiecznej emerytury – rozwiązania, które polecamy – i przez 20 lat wpłacał kwotę np. 500 zł miesięcznie, to przechodząc na emeryturę, otrzymywałby 2100 zł miesięcznie – to nie jest mała suma. Co więcej, zgromadzony przez niego kapitał należy do niego – to jest 240 tys. zł – i w 100 procentach podlega dziedziczeniu.

EJ: My, kobiety prowadzące biznesy, też musimy zadbać o takie zabezpieczenie dla siebie. Jeśli nie zadbamy o siebie, to nie będziemy w stanie dobrze zadbać o innych.
EP: Dokładnie. Zapytajmy siebie, jak mamy być dobrym przykładem dla swoich bliskich, współpracowników czy klientów, jeżeli nie dbamy o siebie. Nie uruchomiłam tej firmy z myślą, aby założyć sobie zabezpieczenie – ja już je miałam, teraz zakładam kolejne. Chcę przez to być przykładem dla swoich najbliższych współpracowników, partnerów biznesowych oraz klientów, którzy potwierdzą, że wierzę w to rozwiązanie, jestem go pewna, bo sama je posiadam.

EJ: Czy jesteście Państwo otwarci także na klientów indywidualnych?
EP: Oczywiście, „Akcja Bezpieczna Emerytura” jest skierowana także do osób indywidualnych w przedziale wiekowym 20–45 lat. Każda z nich może skorzystać z naszej profesjonalnej obsługi, zweryfikować, w jakiej sytuacji obecnie się znajduje oraz co może zrobić, aby ją polepszyć.

EJ: A jakie grupy produktów oferuje EXCLUDO MARKET?
EP: Oferujemy rozwiązania z szeroko rozumianego sektora ubezpieczeniowego oraz finansowego. Produkty dla swoich klientów tworzymy w kooperacji z Działem Analiz Rynkowych. Stoją za nim wykwalifikowani specjaliści, którzy działają jak porównywarka na rzecz naszych klientów, oszczędzając tym samym ich czas oraz pieniądze. Dział Analiz Rynkowych na podstawie dokładnej analizy wybrał partnerów „Akcji Bezpieczna Emerytura”, do grona których należą najbardziej stabilne marki na rynku, m.in.: AXA, Prudential, Warta oraz Compensa. Firmy te posiadają rozwiązania niezależne od zawirowań politycznych, giełdy oraz państwa.

EJ: Co wyróżnia Państwa firmę na rynku?
EP: Wyróżnia nas sześć zasad. Najważniejsze z nich to pozytywne nastawienie i zaufanie, które są niezbędne do zbudowania długotrwałej i bezpiecznej współpracy. Równie ważne są: koncentracja na celu, która daje szybkie oraz wiarygodne rezultaty, i relacja win–win, dzięki której obie strony wygrywają. My spełniamy się poprzez przekazanie wiedzy, klienci natomiast decydują się na zakup proponowanych przez nas produktów. W swoich działaniach patrzymy od strony klienta, co wiąże się m.in. z upraszczaniem procedur, a także wiarą, że wysłana energia zawsze wraca.
Wyróżnia nas coś jeszcze. U nas kompetencje jednego doradcy pracującego obecnie na rynku podzielone są na trzy niezależne osoby: promotora, analityka i eksperta. Dzięki temu klient czuje, że jest zaopiekowany. Zależy nam na tym, żeby klienci nas polecali i czuli, że obsługa posprzedażowa jest na tak samo wysokim poziomie jak ta otwierająca współpracę.

EJ: A jaka jest misja EXCLUDO MARKET?
EP: Naszą misją jest propagowanie i wprowadzanie naszych fundamentalnych zasad w życie każdego człowieka, zarówno prywatne, jak i zawodowe, a co za tym idzie, proponowanie klientom bezpiecznych oraz gwarantowanych zabezpieczeń przyszłości. W nazwie firmy pojawiło się słowo „market”, co pozawala nam stwierdzić, że mamy wszystko pod jednym dachem. Excludo z łaciny znaczy „wyłączać”/„wykluczać”. Naszą misją jest wyłączanie problemów naszych klientów. Dzięki temu mogą oni skupić się na „tu i teraz”, a o ich przyszłość zadbamy my. Sama sprzedaż jest pochodną naszych działań. Klienci widzą to i mocno nas doceniają

EJ: Sektor finansowy cechuje wysoka dynamika i wymóg śledzenia tego, co dzieje się na świecie. Pozycjonujecie się jako firma godna zaufania, a to mocno zobowiązuje. Jak wygląda wasz system szkoleń?
EP: Od powstania firmę tworzą praktycy, więc podczas szkoleń nie snujemy żadnych teorii. Gdy rozpoczynamy współpracę z osobami, które tworzą biuro, poznają one żywe przykłady i rozwiązania. Szkolimy się permanentnie. Na jednym z ostatnich szkoleń mój wspólnik Bartosz Kompiel, który odpowiada za sprzedaż, postawił ważną tezę: pytania to rozwój. I to jest prawda. Bez ciągłego zdobywania wiedzy, która ma zastosowanie w praktyce oraz regularnego powtarzania jej, nie ma dobrej firmy. Duży nacisk w relacji z klientem kładziemy na budowanie zaufania. Bardzo zależy nam na tym, aby klient jak najczęściej mówił do nas tymi słowami: „Wam można zaufać, w praktyczny sposób pokazujecie, jak zająć się swoimi finansami i spać spokojnie”. My naprawdę wierzymy, że wysłana energia wraca, a już szczególnie jeżeli chodzi o naszych klientów.

EJ: Mają Państwo wyszkolony zespół, firmę z filarami, za którymi stoi doświadczenie założycieli. Co zatem cechuje wasze produkty?
EP: Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, proponujemy produkty gwarantowane, bezpieczne i pewne, czego potwierdzeniem jest fakt, że sami posiadamy polecane przez nas rozwiązania.

EJ: Kto stoi za Excludo Market i jak dobieracie Państwo partnerów?
EP: Współtworzyć markę mam przyjemność z Bartoszem Kompielem, który jest top sprzedaży produktów ubezpieczeniowych w Polsce. To trener, który specjalizuje się w doprowadzaniu do rezultatów. Bartosz, dzięki swojej praktyce i doświadczeniu, daje naszym klientom bezpieczeństwo oraz gwarancję w proponowanych produktach. Mr. Przyszłość, bo takim mianem określamy go ze wspólnikami, codziennie potwierdza, że niemożliwe nie istnieje. Moim drugim wspólnikiem jest Paweł Lulis, który od 1996 roku posiada zezwolenie na działalność w branży pośrednictwa finansowego. Jego umiejętności są nieocenione nie tylko w sprzedaży, ale również w obszarze finansów oraz prawa. Znakomita większość jego klientów to przedsiębiorcy, co niewątpliwie go wyróżnia. Mój trzeci wspólnik, którym jest Konrad Lulis, wprowadza ulepszenia technologiczne w naszej firmie. Docieramy dzięki temu do młodszej grupy odbiorców, w tym również do przedsiębiorców. Gdy firmy dowiedziały się, że tworzymy biznes, mieliśmy duże zainteresowanie. Dział Analiz Rynkowych wyselekcjonował przedsiębiorstwa, z którymi warto współpracować, kierując się zasadą patrzenia od strony klienta, żeby to on był zawsze zadowolony, jak od nas wyjdzie. Nasi partnerzy to firmy, które przetrwały zarówno pierwszą, jak i drugą wojnę światową. Mają wieloletnie doświadczenie i nie zawiodły nas, co jest dobrym fundamentem dla długotrwałej współpracy.

EJ: Jakie ma Pani plany na dalszy rozwój firmy?
EP: W planach mamy organizację wielu akcji. Rozpoczęliśmy od „Akcji Bezpieczna Emerytura”, ale już myślimy nad kolejną. Chcielibyśmy skierować naszą komunikację m.in. do kobiet biznesu i stworzyć im przestrzeń dla rozwoju ich firm oraz zabezpieczenia ich rodzin. Do końca tego roku nasze działania skierowane będą na otwieranie nowych oddziałów tak, aby móc obsługiwać Warszawę. W dalszej kolejności – całą Polskę. Chcemy mocno zakorzenić się w świadomości naszego społeczeństwa jako profesjonalna i godna zaufania firma.

https://www.excludo.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.