Elżbieta Pełka Creative Services organizatorem Gali IX edycji Polish National Sales Awards

Agencja Elżbieta Pełka Creative Services (nazwa handlowa PEŁKA 360˚) zorganizowała galę IX edycji konkursu Polish National Sales Awards. Agencja była odpowiedzialna za kompleksową organizację wydarzenia, przygotowanie materiałów promocyjnych oraz media relations. W Gali, która odbyła się 25 listopada w warszawskim Hotelu Intercontinental, uczestniczyło ponad 200 gości.

Działania, za które odpowiedzialna była Agencja Pełka 360˚, objęły m.in. kompleksową organizację gali (scenariusz, pozyskanie partnerów, logistyka), copywriting oraz przygotowanie identyfikacji wizerunkowej wydarzenia, w tym kreację, a także stworzenie materiałów promocyjnych, które zostały wykorzystane podczas eventu. Agencja odpowiadała za media relations oraz pozyskanie patronatów mediowych, redakcję materiałów prasowych oraz działania mediowe po wydarzeniu. Do obowiązków zespołu Pełka 360˚ należało także zaproszenie gości oraz koordynacja potwierdzeń przybycia na wydarzenie.

Polish National Sales Awards jest najbardziej prestiżowym, unikalnym przedsięwzięciem sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Celem PNSA jest promowanie dobrych praktyk i najwyższych standardów etycznych w biznesie, a także nagradzanie najlepszych profesjonalistów w branży. Dzięki unikalnej metodologii Konkursu PNSA, Komisja Sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy  sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłania najlepszych w sprzedaży. W tym roku statuetki i wyróżnienia przyznano w 15 kategoriach (13 laureatów oraz 22 wyróżnień). Wyłoniono też najlepszego z najlepszych – przyznano tytuł Supersprzedawcy oraz dwa wyróżnienia w tej kategorii.

Agencja Pełka 360° specjalizuje się w promowaniu innowacyjnych pomysłów, technologii
oraz nowych rozwiązań komunikacyjnych. W portfolio Agencji znajdują się m.in. marki: New Holland, Unilever, Sopharma, Amplus, Amway, banki spółdzielcze, Ministerstwo Rozwoju, Agencja Rozwoju Przemysłu, Stowarzyszenie Interim Managers oraz Fundacja Sue Ryder.

***

„Pasja w działaniu” – to motto powstałej w roku 2001 roku agencji marketingu zintegrowanego Pełka 360˚. Od samego początku realizuje z dużym sukcesem projekty związane z zarządzaniem marką

(w tym procesy związane z tzw. inżynierią marki). Departament PR specjalizuje się w szeroko pojętej komunikacji, obejmującej m.in. Corporate PR, PR Instytucjonalnego, Brand i Product PR, komunikację kryzysową, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Ponadto działania obejmują: tworzenie strategii marketingowych i komunikacyjno-reklamowych marek (repozycjonowanie marek, wprowadzanie nowych marek, rozszerzanie portfolio marek), analizy rynkowe, kampanie reklamowe uwzględniające nie tylko klasyczne narzędzia budowania marki typu: telewizja, outdoor, prasa, ale również nowe media.

Agencja rozbudowała na początku tej dekady swoje kompetencje o doradztwo strategiczne
w obszarze  sprzedaży, dzięki czemu, jako jedna z nielicznych agencji marketingowych w Polsce stała się ekspertem w tej dziedzinie. Kompleksowe wsparcie marek Klientów powoduje, iż kampanie realizowane przez Agencję są nie tylko skuteczne w obszarze budowania świadomości,  ale również czy przede wszystkim bezpośrednio wpływają na osiąganie wyników sprzedażowych i wyników biznesowych firm.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.