Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu Polish Fashion Industry 26-27 października 2013r.
Przeczytasz w 2 minuty

Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu Polish Fashion Industry 26-27 października 2013r.

Pierwsza edycja warsztatów z obszaru zarządzania modą i designem organizowana przez Polish Fashion Industry.

Warsztaty komunikacji i marketingu mody i designu, to pierwszy temat nowego cyklu warsztatów organizowanych przez Polish Fashion Industry. Warsztaty odbędą się w dniach 26-27 października 2013 r. (weekend) w sali konferencyjnej warszawskiego SOHO Factory w godz. 10:00 – 18:00.

Warsztaty skierowane są do osób zainteresowanych modą i designem. Do tych z Was którzy, pragną zajmować się w przyszłości działaniami PR-owymi w markach modowych, pracować przy sesjach zdjęciowych i pokazach mody. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się jakie elementy potrzebne są do stworzenia własnej marki oraz  na czym polega techniczna strona jej prowadzenia.

Podczas zajęć omawiane będą case studies różnych firm modowych. Ponadto uczestnicy zapoznają się z istotnymi elementami teorii, które będą wprowadzone w życie podczas warsztatów. Wszystko po to, aby wyposażyć uczestników w narzędzia oraz praktykę, które pozwolą im w codziennej pracy wprowadzić w życie, bądź ulepszyć komunikacje marketingową firmy/marki, dla której pracują lub którą planują otworzyć.

Warsztaty poprowadzą specjaliści z dziedziny komunikacji i marketingu mody i designu, którzy swoje doświadczenie zdobyli na rynku mody w Polsce i za granicą.

Każdy z uczestników będzie miał do dyspozycji laptop Sony Vaio oraz wszelkie potrzebne materiały do pracy.

PROWADZĄCY:
– Anna Pawlik – PR & Marketing Director
– Ksenia Kaniewska – Kurator wystaw
– Jan Szczeniowski – Producent sesji zdjęciowych
– Tomek Szymański – Beginning Agency
– Magda Domaciuk – Aliganza Fashion Agency
Kolejnych prowadzących przedstawimy już wkrótce.
PROGRAM:
– Narzędzia i kanały komunikacji w modzie i designie.
– Budowanie świadomości marki międzynarodowej na rynku polskim
– Budowanie strategii marketingowej i komunikacji nowej marki odzieżowej
– Zmiany rynku mody na przestrzeni lat
– Visual Merchandising – stylizacja witryn sklepowych
– Współpraca producenta sesji zdjęciowych z magazynami modowymi
– Komunikacja marki w mediach społecznościowych
Networking 2.0 – nawiązywanie współpracy

Każdy z uczestników otrzyma dyplom potwierdzający ukończenie warsztatów.

NAGRODA dla najlepszego uczestnika warsztatów: Sony XPERIA Tablet S.

 plakat gosh

26-27 października 2013 r., w godz. 10:00-18:00.

Koszt: 590 złotych brutto (w tym 23%VAT)

Zapisy i info: warsztaty@polishfashionindustry.com

Regulamin:http://polishfashionindustry.pl/warsztaty-3/regulamin-warsztatow-1/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.