Po sukcesach w czołowych branżach sektora produkcyjnego zarówno Lean jak i Six Sigma znajdują coraz szersze zastosowanie w usługach i z powodzeniem podbijają tę część europejskiego rynku.
Po zasady szczupłego zarządzania coraz częściej sięgają obszary IT, Bankowość i Finanse, Telekomunikacja, Usługi Wspólne (SSC / BPO), które do niedawna w bardzo małym stopniu identyfikowały się z koncepcją Lean. Podobnie jest w przypadku Six Sigma. Program, który zasłynął w Stanach Zjednoczonych z wielomilionowych oszczędności wygenerowanych dla Motoroli i General Electric, w tej chwili jest najszerzej stosowany w służbie zdrowie i U.S. Army.
Konferencja Lean | Six Sigma, która odbędzie się już 5 marca w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie, to wydarzenie dedykowane właśnie Doskonaleniu procesów usługowych, również w firmach produkcyjnych, z szeroko rozwiniętymi działami IT, HR, sprzedaż i obsługa klienta, finanse, spedycja.
Podczas 7 zaplanowanych prelekcji dowiesz się m.in.:
– jak wdrażać Lean i Six Sigma w makro przedsiębiorstwach z długimi tradycjami, czyli jak przełamywać pewne schematy;
– jak zarządzać organizacją od strony procesów – nie funkcji;
– jakie metody możesz zastosować do pomiaru produktywności w procesach usługowych;
– jak w uszczuplaniu procesów analogowych może pomóc wszechobecna mobilność.
Zapisz się na konferencję i weź udział w 7 wystąpieniach opartych o dotychczasową praktykę prelegentów. Nie zabraknie przykładów, czasu i miejsca na dyskusje oraz wymianę doświadczeń.
Ponadto, 6 marca odbędą się 4 całodniowe warsztaty.
Organizatorem konferencji jest Akademia Białego Kruka z Wrocławia, od 10 lat zajmująca się szkoleniami i organizacją wydarzeń o tematyce Lean i Six Sigma.
Zapisy na konferencję i szczegóły dotyczące wydarzenia na stronie: http://abk.pl/konferencja-warszawa/
- Procesy usługowe i transakcyjne również są pełne marnotrawstw!
- podejścia do organizacji od strony procesów, a nie funkcji
- KAIZEN / system sugestii pracowniczych
- wdrożenie Lean Six Sigma w makro przedsiębiorstwie z długimi korzeniami – przełamanie schematów
- uszczuplanie procesów analogowych w mobilnym świecie
- pomiar produktywności w procesach uslugowych