Jabra, lider w dziedzinie konsumenckich rozwiązań audio i technologii do pracy hybrydowej, wprowadza na rynek nowe słuchawki Elite 4, które dołączają do rodziny słuchawek True Wireless serii Elite. Podążając śladem podstawowego modelu Elite 3, te przystępne cenowo słuchawki douszne true wireless stanowią krok naprzód w stosunku do swojego poprzednika. To doskonała propozycja dla użytkowników słuchawek bezprzewodowych. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk, aby uciec od ciężkiego dnia i przenieść się do świata multimediów lub porozmawiać ze współpracownikami, przyjaciółmi lub rodziną.
Elite 4 zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić użytkownikom słuchawek najistotniejsze dla nich cechy, takie jak komfort, doskonały dźwięk i wygodę, a wszystko to za bardzo rozsądną cenę. Tym, którzy chcą połączyć się z dwoma różnymi urządzeniami jednocześnie, Jabra Elite 4 oferują funkcję Bluetooth® Multipoint, która ułatwia płynne i bezproblemowe przełączanie, bez wypadania z rytmu. Pierwsze parowanie słuchawek z urządzeniem jest równie proste – funkcja Fast Pair* umożliwia natychmiastowe połączenie z urządzeniem mobilnym, natomiast funkcja Swift Pair* pozwala na szybkie połączenie z laptopem lub komputerem.
Elite 4 pozwalają na 5,5 godziny odtwarzania na wybranym urządzeniu i 22 godziny z eleganckim etui (28 godzin z wyłączonym ANC) – a wszystko to z myślą o całodziennym komforcie noszenia dzięki duńskiej ergonomicznej inżynierii akustycznej. Słuchawki te są wykonane z najwyższej jakości trwałych materiałów, oferują stopień ochrony IP55 na kurz i wodę i są dostępne w czterech kolorach: ciemnoszarym (Dark Gray), granatowym (Navy), liliowym (Lilac) i jasnobeżowym (Light Beige).
Calum MacDougall, SVP w Jabra, powiedział: „Współczesny użytkownik słuchawek szuka technologii, która jest gotowa do pracy i rozrywki natychmiast, zapewniając równocześnie wszystkie kluczowe funkcje. Elite 4 to idealne, uniwersalne słuchawki, zaprojektowane tak, aby ułatwić użytkownikom koncentrację, połączenia i rozmowy telefoniczne bez zakłóceń, będąc także idealnym towarzyszem ułatwiającym zachowanie równowagi między pracą a życiem”.
Główne cechy Elite 4:
- Funkcja Bluetooth® Multipoint umożliwia płynne przełączanie między połączeniami telefonicznymi i aplikacjami
- Fast Pair i Swift Pair* zapewniają natychmiastowe połączenie z telefonem/laptopem
- Aktywna redukcja hałasu blokuje dźwięki z otoczenia
- Komfortowe dopasowanie sprzyja całodziennemu noszeniu
- Technologia 4 mikrofonów dla optymalnej jakości rozmów
- Do 22 godzin pracy na baterii przy włączonym ANC (28 godzin przy wyłączonym ANC)
- Tryb mono umożliwia korzystanie z jednej wkładki do słuchania lub odbierania połączeń, podczas gdy druga w tym czasie się ładuje
- Odtwarzanie Spotify Tap
- Qualcomm® aptXä w odróżnieniu od konkurencji
- Ochrona przed deszczem klasy IP55 oraz 2-letnia gwarancja**
Jabra Elite 4 są dostępne w wybranych sieciach handlowych, sugerowana cena detaliczna 469 PLN.
Dowiedz się więcej o Jabra Elite 4 na stronie www.jabra.pl/Elite4
*Fast Pair jest zgodny z systemem operacyjnym Android™ OS 6.0 lub nowszym. Funkcja Swift Pair jest zgodna z systemem Windows 10 lub nowszym.
**na uszkodzenia spowodowane kurzem i wodą po zarejestrowaniu się w aplikacji Jabra Sound+.
O Jabra
Jabra to wiodąca na świecie marka rozwiązań audio i wideo, w tym dedykowanych do współpracy profesjonalnej, stworzona z myślą o wzmocnieniu pozycji jej klientów dzięki możliwości korzystania ze znakomitych produktów zarówno konsumenckich jak i biznesowych. Jako dumny członek GN Group nie ustaje w wysiłkach, aby zbliżyć ludzi do siebie nawzajem i do wszystkiego, co jest dla nich ważne. Najwyższa jakość rozwiązań technologicznych Jabra to efekt pionierskiej pracy realizowanej przez 150 lat w ramach GN. Wieloletnie doświadczenie pozwala tworzyć firmie zintegrowane narzędzia komunikacyjne dla firm z sektora call center, biur i współpracy, które pomagają profesjonalistom pracować efektywniej z dowolnego miejsca; a także bezprzewodowe słuchawki true wireless, w tym douszne, które pozwalają konsumentom cieszyć się znakomitą jakością połączeń, muzyki oraz multimediów. Firma GN, założona w 1869 roku, działa w 100 krajach na świecie, oferując innowacyjność, niezawodność oraz wygodę użytkowania. GN zatrudnia ponad 7 500 osób, a jej roczny przychód wyniósł w 2022 roku 18,7 mld DKK, z czego 12,5 mld DKK wygenerowało GN Audio.
GN zbliża ludzi i jest notowana na giełdzie Nasdaq w Kopenhadze. www.jabra.pl