Justyna Steczkowska, ikona polskiej sceny muzycznej, wzięła udział w wyjątkowej sesji zdjęciowej inspirowanej najnowszą trasą koncertową Maria Magdalena i światem muzyki Panasonic. Markę i wokalistkę łączy wrażliwość na piękno, ponadczasowa elegancja i wysublimowane poczucie stylu.
Niezwykłe zdjęcia autorstwa Marka Sobkiewicza zostały zrealizowane w ramach kampanii słuchawek RP-HTX90 Panasonic.
– Sesja zdjęciowa zapowiada wspaniałą współpracę z artystką, która zaprasza do swojego wyjątkowego, muzycznego świata – powiedziała Klara Ufnalewska, PR Manager Panasonic w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.
Poza magicznymi zdjęciami na profilu marki Panasonic na YouTubie można zobaczyć film z przebiegu spotkania artystki i rozmowy o karierze muzycznej oraz punktach wspólnych z firmą Panasonic https://www.youtube.com/watch?v=NNHqLsJbCbM .
Bezprzewodowe, nauszne słuchawki Panasonic RP-HTX90 to połączenie klasycznej stylistyki z najnowszą technologią audio. Funkcja redukcji szumów pozwala w pełni zanurzyć się w muzyce. Eleganckie, ponadczasowe wzornictwo oraz kolorystyka sprawiają, że słuchawki stanowią doskonałe dopełnienie stylu każdego wielbiciela dobrej muzyki.
Pełna klasy i elegancji twórczość Justyny Steczkowskiej, ambasadorki Panasonic w Polsce, a także jej przekonania oparte na wnikliwej obserwacji świata, wpisują się idealnie w strategię marki opartą na haśle „A Better Life. A Better World”. – Uważam, że na świecie zaczyna być coraz więcej szlachetnych intencji – wyznaje Justyna Steczkowska odnosząc się do hasła przewodniego marki Panasonic.
O firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w opracowywaniu zróżnicowanych technologii elektronicznych oraz rozwiązań z zakresu elektroniki powszechnego użytku, wyposażenia domów i motoryzacji, przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Firma, która w 2018 r. obchodziła 100‑lecie istnienia, objęła zasięgiem swojej działalności cały świat i obecnie zarządza 591 filiami oraz 88 przedsiębiorstwami stowarzyszonymi. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2018 r. zanotowały one skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,4 miliarda euro. Poświęcając się tworzeniu nowych wartości poprzez innowacje w różnych grupach produktowych, firma wykorzystuje swoje technologie, aby zapewnić klientom lepsze życie i lepszy świat. Więcej informacji o firmie Panasonic znajduje się pod adresem: http://www.panasonic.com/global.