<strong>Le Collet z ambitnymi planami rozwoju. Modowa marka Mai Bohosiewicz uruchomi kolejny butik stacjonarny i rozszerzy swoją ofertę</strong>
Przeczytasz w 3 minuty

Le Collet z ambitnymi planami rozwoju. Modowa marka Mai Bohosiewicz uruchomi kolejny butik stacjonarny i rozszerzy swoją ofertę

Intensywna końcówka roku zapowiada się w założonej przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz marce modowej Le Collet. W grudniu br. zostanie otwarty drugi butik stacjonarny – tym razem w Gdańsku. Wcześniej, bo już w listopadzie marka znacząco poszerzy swoją ofertę – planowane jest wprowadzenie kolekcji biżuterii, ale też rozszerzerzenie asortymentu o modę męską i dziecięcą.

Marka Le Collet powstała z zainteresowania modą, która jest jedną z pasji aktorki i influencerki Mai Bohosiewicz. Przez minione lata firma mocno się rozwinęła, a kolekcje oferowane przez nią rozchodzą się w zaledwie kilka godzin. Confidence is a choice – tak brzmi hasło marki, które jednocześnie definiuje jej najważniejsze założenie. Założycielka podkreśla, że rzeczy tworzone są z myślą o oczekiwaniach najbardziej wymagających klientek (a obecnie już też klientów), dla których moda jest sposobem na wyrażanie siebie. Prezentując modę w duchu szafy kapsułowej, Le Collet zapewnia, że każdy element ubioru idealnie komponuje się z pozostałymi.

Od momentu założenia naszej marki, cały czas się rozwijamy – mowa tu nie tylko o poszerzaniu asortymentu, ale również o zwiększaniu dostępności naszych produktów. Już niebawem zaprezentujemy kolekcję biżuterii, modę męską oraz dziecięcą. Przy czym cały czas na pierwszym miejscu stawiamy na najwyższą jakość w przystępnej dla klienta cenie – mówi Maja Bohosiewicz, właścicielka Le Collet.

Sprzedaż produktów odbywa się głównie za pośrednictwem sklepu e-commerce, ale też stacjonarnie. Obecnie pod szyldem marki funkcjonuje butik w Warszawie, natomiast już w grudniu odbędzie się otwarcie salonu w Gdańsku.

– Poszerzamy dostępność naszych produktów stacjonarnie – już tylko niewiele ponad  miesiąc dzieli nas od otwarcia kolejnego sklepu – tym razem w Trójmieście. To bardzo ważny krok, który pozwoli nam być bliżej naszych klientów – dodaje Maja Bohosiewicz.

Marka dba o budowanie bliskiej i bezpośredniej relacji z klientkami poprzez aktywność w mediach społecznościowych – konto marki na Instagramie obserwuje już niemal 200 tys. klientek. Na profilach Le Collet można znaleźć nie tylko informacje z pierwszej ręki dotyczące nowości w asortymencie sklepu, ale też dołączyć do społeczności osób ceniących modę na najwyższym poziomie. Le Collet to nie tylko sklep, to przestrzeń, gdzie kobiety mogą czerpać inspirację, zadawać pytania i otrzymywać odpowiedzi na temat najnowszych trendów modowych.

-Nasze klientki są włączone w proces tworzenia kolekcji, pokazujemy im nasze propozycje, zadajemy pytania i odpowiadamy na ich potrzeby dzięki bezpośredniej komunikacji i bliskiej relacji. Dzięki nowatorskiemu podejściu do biznesu potrafimy w bardzo krótkim czasie stworzyć produkt, który odpowiada na potrzeby klientki i nie przestrzelić się z ilością zostawiając poczucie niedosytu – ponieważ wyjątkowość danej rzeczy polega również na tym, że co druga kobieta nie posiada jej w swojej szafe – podkreśla Maja Bohosiewicz.

Z danych firmy Statista wynika, że przychody na rynku odzieżowym wyniosą 1,74 bln dolarów w 2023 r. Oczekuje się, że rynek będzie rósł rocznie o 2,82% (CAGR 2023-2028). Największym segmentem rynku jest sektor odzieży damskiej, którego wartość rynkowa w 2023 r. ma wynosić 0,91 biliona dolarów. Również w Polsce rynek odzieżowy w jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branży.

***

O firmie:

Le Collet to odzieżowa marka  założona w 2018 r. przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz. Firma specjalizuje się w projektowaniu i szyciu wysokiej jakości odzieży dla kobiet. Marka prowadzi sprzedaż swoich produktów w butiku stacjonarnym przy ul. Mokotowskiej w Warszawie oraz za pośrednictwem kanałów online. W jej planach jest m.in. otwarcie kolejnego sklepu stacjonarnego w Gdańsku oraz rozszerzenie oferty o biżuterię oraz modę męską i dziecięcą.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.