Marka kosmetyków Nudestix już dostępna w Polsce!

Stworzona przez matkę i dwie córki, kanadyjska marka Nudestix chce zmienić sposób makijażu wszystkich Polek. Chce im udowodnić, że można go zrobić za pomocą jednego-dwóch kosmetyków trzymanych w czarnym, poręcznym pudełku. Zamiast zakrywać nasze wady, mają one za zadanie uwydatniać wszystkie nasze zalety w niepowtarzalny sposób! Marka dostępna już jest na douglas.pl oraz od 1. marca znajdzie się w 20 perfumeriach Douglas na terenie całego kraju.

Jenny Frankel – kosmetolog i chemik, z 15-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej, szukała przez lata idealnej marki makijażowej, która odpowie na potrzeby jej dorastających córek. Takiej, która nie zamaluje ich prawdziwych twarzy, nie zrobi im efektu maski, a podkreśli ich wszystkie naturalne atuty. W końcu, zapytała Taylor oraz Ally jakie kosmetyki, używałyby najczęściej. Proste w użyciu, naturalne, poręczne i wielofunkcyjne – przekonywały matkę córki. Jenny nie czekając na powstanie nowej marki, postanowiła stworzyć swoją. Tak w 2015 roku zadebiutowała marka Nudestix.

Wierzymy, że naturalny look pasuje najbardziej do naszych twarzy! Zostałyśmy stworzone z jedyną w swoim rodzaju wyglądem, więc po co zakrywać go toną make-up’u? Smuga koloru w dwóch miejscach jest wystarczająca by uwydatnić najlepsze cechy naszej twarzy, więc po co nam te wszystkie gigantyczne kolekcje makijażu? Wystarczy jeden stick do twarzy, oczu i policzków!” – mówią Ally & Taylor Frankel założycielki Nudestix.

Marka Nudestix pochodzi z Kanady, ale największy sukces odniosła w Stanach Zjednoczonych, znajdując się w kosmetyczkach najpopularniejszych makijażystów m.in. Mary Philips oraz gwiazd – Kim Kardashian-West, Chrissy Teigen czy Hilary Duff.

Nudestix w ofercie posiada wielofunkcyjne kosmetyki w kredkach. Wszystkie pomadki, cienie do powiek, róże, rozświetlacze oraz podkłady są w formie sticku, który można bardzo łatwo wyjąć z torebki i użyć w dowolnym miejscu. Do produktu załączane jest czarne pudełko z logotypem marki i lusterkiem, a jeśli produkt da się temperować, to znajdziemy w zestawie także poręczną temperówkę. Każdy z nich można używać w różny sposób: podkład jako bronzer, pomadkę jako róż, czy jako cień do powiek. Ich formuły zostały stworzone z naturalnych składników, są hipoalergiczne, bezglutenowe i bezzapachowe, co sprawia, że są bezpieczne dla każdego typu skóry i miejsca naszej twarzy.

Największym hitem marki jest Nudies All Over Face Blush – sztyft do konturowania twarzy. Matowy, lecz delikatny i mocno napigmentowany, tworzy piękne, naturalne wykończenie z odrobiną słońca. Przyjemny balsam po nałożeniu stapia się ze skórą, co sprawia, że ta wygląda zdrowo i świeżo. Można go nakładać na trzy różne sposoby: jako róż do policzków, czy lekki bronzer; jako pomadkę lub cień do powiek! Ponadto produkt po jednej ze stron posiada pędzelek do rozcierania, który można w każdej chwili odkręcić i wyczyścić. Wyprodukowana w Korei lekka formuła jest wodoodporna, wolna od silikonów oraz parabenów. Stworzony w 6 kolorach, idealnych dla każdego odcienia skóry.

Niekwestionowaną królową wśród kredek od Nudestix jest koloryzujący balsam do ust w kredce Gel Colour Lip+Cheek Balm. Supernawilżający balsam o głębokim kolorze oraz żelowym połysku. Zawiera 30% nawilżających olejków roślinnych: z nasion rzepaku, bawełny, soi jak również witaminę E w roli antyoksydantu. Zawarte w nim polimery żelowe zapewnią prawdziwy efekt #glossylips. Powstała w  8 elektryzujących kolorach nude, które idealnie wpasują się w codzienne rytuały, a podkreślą i usta i policzki na raz!

Marka zadebiutowała w Polsce podczas warsztatów poprowadzonych przez założycielki marki Jenny oraz Taylor Frankel w warszawskim Moon Shot Studio. Podczas krótkiej prezentacji, zaprezentowano markę przedstawicielom mediów oraz influencerom. Pokazany makijaż w 5 minut zrobił na gościach największe wrażenie! Przekonywano także, że nie warto zasłaniać się kilogramami makijażu. Slogan: #GoNudeButBetter to także filozofia, która głosi, że jesteśmy naturalnie piękne, a z kosmetykami Nudestix, możemy być jeszcze piękniejsze!

Wszystkie produkty marki Nudestix można znaleźć od 30 stycznia w sklepie online www.douglas.pl a od 1 marca w 20 perfumeriach Douglas: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Lubinie, Szczecinie, Toruniu, Opolu, Częstochowie, Radomiu, Kielcach, Gdańsku, Gliwicach oraz Inowrocławiu.

Oficjalnym dystrybutorem marki Nudestix na terenie Polski jest Orbico Beauty Sp. Z o.o. ul. Salsy 2, 02-823 Warszawa.

Koloryzujący balsam do ust w kredce Gel Colour Lip+Cheek Balm, cena: 99 PLN, kolory: Posh, Pulse, J Mama, Haven, Rebel, Ally, Tay Tay, Wicked

Sztyft do konturowania Nudies All Over Face, cena: 129 PLN, kolory: Sunkiseed, Deep Maple, Bondi Bae, Naughty n’Space, Blush in the nude, Blush Bare Back

O marce:

Jenny Frankel – kosmetolog i chemik, z 15-letnim doświadczeniem w branży kosmetycznej szukała przez lata idealnej marki makijażowej, która odpowie na potrzeby jej dorastających córek. Takiej, która nie zamaluje ich prawdziwych twarzy, nie zrobi im efektu maski, a podkreśli ich wszystkie naturalne atuty. Zapytała Taylor oraz Ally jakie kosmetyki, używałyby najczęściej. Proste w użyciu, naturalne, poręczne i wielofunkcyjne – przekonywały matkę córki. Jenny nie czekając na powstanie nowej marki, postanowiła stworzyć swoją. Tak w 2015 roku, na rynku kanadyjskim zadebiutowała marka Nudestix. Wszystkie jej kosmetyki są zamknięte w postaci wielofunkcyjnych kredek, w czarnym pudełku. Każdy z nich można używać w różny sposób: podkład jako bronzer, pomadkę jako róż, czy jako cień do powiek. Ich formuły zostały stworzone z naturalnych składników, są hipoalergiczne, bezglutenowe i bezzapachowe, co sprawia, że są bezpieczne dla każdego typu skóry i miejsca naszej twarzy. W mgnieniu oka znalazły się one w kosmetyczkach sławnych makijażystów oraz gwiazd m.in. Kim Kardashian-West czy Hilary Duff.  

Wszystkie produkty marki są dostępne na stronie www.douglas.pl oraz w 20 perfumeriach Douglas na terenie całego kraju.

Odwiedź nas: @nudestix

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.