Już 14 kwietnia w księgarniach pojawi się nowe wydanie bestsellerowej książki Matthew Syed’a.
Co łączy Google’a i zespół Formuły 1 firmy Mercedes? Co mają wspólnego zespół kolarski Team Sky Dave’a Brailsforda i przemysł lotniczy? Co łączy wynalazcę Jamesa Dysona i koszykarza Michaela Jordana?
Wszyscy korzystają z metody czarnej skrzynki.
Oznacza to, że kiedy pracują nad nowym produktem, doskonalą kluczowe umiejętności albo po prostu starają się dobrze podjąć trudną decyzję, nie tylko odważnie przyznają się do błędów, ale wręcz uważają swoje porażki za najlepsze źródło wiedzy. Zamiast wypierać się potknięć, zrzucać winę na innych albo tuszować fakty, osoby i organizacje korzystające z metody czarnej skrzynki opierają przyszły sukces na analizie swoich błędów. Ilu z nas może powiedzieć z ręką na sercu, że ma takie zdrowe podejście do porażki? Radę, by uczyć się na błędach, traktujemy dziś jak wyświechtany frazes, tymczasem jest to najskuteczniejsza znana człowiekowi metoda zdobywania wiedzy.
Książka ta przedstawia jej niesamowitą historię i przybliża różnorodne techniki stosowane przez najbardziej innowacyjne organizacje świata. Pokazuje też, jak wielką szkodę wyrządzamy sobie, nie wyciągając lekcji z niepowodzeń.
Matthew Syed – nagradzany dziennikarz i autor bestsellera Bounce – poprzez chwytające za serce studia przypadku, niepublikowane wcześniej wywiady i bardzo praktyczne wnioski unaocznia nam, że każdy może się nauczyć skutecznie korzystać ze swojej czarnej skrzynki.
Zamów nowe wydanie Metody czarnej skrzynki w przedsprzedaży w najlepszej cenie!
http://bit.ly/metoda-czarnej-skrzynki