Przeczytasz w 3 minuty

Motywuje nas sukces

Paula Perz, Alicja Chmura, Maria Góralczyk od lat związane są z nieruchomościami, które są również ich wielką pasją. Doświadczenie, wiedza oraz umiejętności komunikacyjne wpłynęły na kształt i jakość ich usług. Największą wagę przykładają do jakości obsługi klienta, dzięki temu nie tylko sprzedają nieruchomości, ale budują również relacje na lata.

BWL: The Leader’s Premium Real Estate to butikowa agencja nieruchomości stworzona przez trzy silne, niezależne, zupełnie różne kobiety, które dopełniając się, tworzą jedną spójną wizję marki. Jak to się stało, że połączyłyście Panie swoje siły?

Paula Perz: Droga zawodowa każdej z nas zaczęła się dość podobnie. Miałyśmy porównywalny staż i poziom pracy: przez wiele lat świadczyłyśmy usługi na najwyższym poziomie. Zdałyśmy sobie sprawę z tego, że chcemy połączyć siły przy okazji jednej ze wspólnych transakcji. Miałyśmy na to taki pomysł, żeby zamiast konkurować ze sobą, zacząć współpracować i dzielić się doświadczeniem, łączyć zbudowane na przestrzeni lat kontakty, łączyć klientów z konkretnymi nieruchomościami tak, aby jak najlepiej świadczyć dla nich usługi. Taki był pomysł, tak to się rozpoczęło i właściwie do tej pory to trwa.

BWL: Czy macie Panie jakiś podział obowiązków? Jak rozkłada się i wygląda Wasza praca na co dzień?

Alicja Chmura: Każda z nas jest odpowiedzialna za inne kwestie w firmie, w zależności od własnych preferencji i predyspozycji personalnych. Moim głównym obowiązkiem jest cały HR, bo w tym się najlepiej czuję i wychodzi mi to najlepiej z uwagi na umiejętność słuchania ludzi i ich potrzeb. Marysia zajmuje się marketingiem i wizerunkiem firmy, a Paula pomaga w redagowaniu tekstów na social media, jest odpowiedzialna za atmosferę w biurze, motywowanie, tworzenie tej całej otoczki, tak aby wszyscy się czuli u nas jak najlepiej.

BWL: Do kogo dedykowana jest oferta Waszej agencji? Czy każdy może skorzystać z jej usług?

Maria Góralczyk: Nasza oferta jest przede wszystkim skierowana do klientów poszukujących nieruchomości z segmentu premium i luksusowego. Obsługujemy wszystkich tych klientów, którzy nie mają czasu na zajmowanie się poszukiwaniem nieruchomości bądź sprzedażą własnego mieszkania, oraz tych, którzy chcieliby zainwestować pieniądze, a nie wiedzą, w którym kierunku pójść. Jesteśmy od tego, aby ten kierunek wskazać. Tak więc każdy może skorzystać z naszych usług. Nasi agenci są od A do Z zaangażowani w pomoc klientom, którzy nie mają czasu na przeszukiwanie portali, umawianie spotkań i wyszukiwanie ofert off market, bo tak naprawdę często nieruchomości premium nie są nigdzie publikowane. Dzięki wieloletniemu budowaniu relacji na rynku, które ze sobą obecnie łączymy, udaje nam się znaleźć dla każdego klienta idealną nieruchomość.

BWL: Skutki pandemii miały szczególny wpływ na rynek najmu nieruchomości. Nastąpił znaczący spadek zainteresowania mieszkaniami, a wraz z nim obniżenie kosztów najmu. Jak obecnie wygląda sytuacja na rynku nieruchomości?

Paula Perz: Obecnie z uwagi na sytuację w Ukrainie rynek najmu całkowicie się zmienił w stosunku do tego, co się działo w czasie pandemii. Ceny najmu są dużo wyższe, szczególnie w segmencie premium, ale z tego, co słyszymy, to również na rynku popularnym ceny wzrosły. Nieruchomości wynajmują się szybko i za bardzo wysokie kwoty. Więc tak naprawdę domy, które wcześniej wynajmowałyśmy za przykładowo dwadzieścia tysięcy, obecnie wynajmujemy za dwadzieścia pięć, dwadzieścia siedem tysięcy. Popyt jest bardzo duży, podaż z kolei jest dosyć niska i tu koncentrujemy uwagę, aby mieć jak najwięcej jakościowych produktów, które możemy zaoferować naszym klientom.

BWL: Jakie cechy charakteru powinien mieć dobry agent nieruchomości? Co w ogóle motywuje Panie do działania?

Maria Góralczyk: Dobry agent nieruchomości powinien przede wszystkim być empatyczny i nastawiony pozytywnie do świata i życia. To powinna być osoba, która czuje, że chce i ma misję pomocy klientowi w znalezieniu wymarzonej nieruchomości. Taka, która robi to tak dobrze, jakby robiła to dla siebie. Jest w pełni zaangażowana i zmotywowana. Oczywiście ważne jest, aby się nie poddawać i mieć w sobie na tyle samozaparcia i chęci, żeby nawet po porażkach podnieść się dość szybko i nadal działać bez większych żalów.

Paula Perz: Do działania motywuje nas również fakt, że my po prostu kochamy tę pracę. Lubimy nieruchomości, lubimy ludzi, lubimy naszych klientów, a ich zadowolenie to dla nas jedna z największych motywacji.

Alicja Chmura: Dodatkowo motywuje nas tworzenie zespołu, który jest tak samo nastawiony do pracy agenta jak my;  chcemy codziennie być z naszymi ludźmi, wspierać ich i sprawiać, że będą jeszcze bardziej się rozwijać w tej branży. Na pewno motywuje nas również sukces, bo pomimo tak krótkiego działania firmy dynamicznie się rozwijamy.

 

 

 

 

 

 

 

www.theleadersestate.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.