Pierwsza polska edycja THOMSON “friendly technology” Days odbyła się 22 i 23 marca w Warszawie i była świetną okazją, by przyjrzeć się z bliska innowacyjnym produktom i rozwiązaniom marki Thomson w następujących kategoriach:
- Telewizory (znane i cenione przez polskich klientów)
- Sprzęt audio – wideo
- Odbiorniki naziemne o wysokiej rozdzielczości
- Komputery i tablety
- Telefonia
- Urządzenia skomunikowane
- Automatyka domowa i systemy bezpieczeństwa
- Małe AGD
- Sprzęt zdrowotny i do osobistej pielęgnacji
Według badań przeprowadzonych przez koncern GfK, wartość polskiego rynku dóbr trwałych wzrosła w 2015 roku o 8% w stosunku do roku 2014.
Od ponad 120 lat marka Thomson cieszy się zaufaniem kolejnych pokoleń rodzin, dzięki swoim niezawodnym, eleganckim, innowacyjnym i łatwym w obsłudze produktom, zaprojektowanym tak, by łączyć ludzi oraz by ich użytkownik mógł cieszyć się każdym dniem w domu i poza nim.
Klienci chcą dziś, by technologia kojarzyła się przede wszystkim z przyjemnością. Szukają więc praktycznych i niezawodnych produktów o wysokiej jakości i unikalnym designie.
Marka Thomson wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich konsumentów, wprowadzając na polski rynek pełną ofertę produktów zaprojektowanych tak, by zbliżać ludzi do siebie i ułatwiać im spędzanie większej ilości czasu z rodziną i przyjaciółmi.
Podczas pierwszej edycji Thomson „friendly technology” Days w Warszawie zaprezentowano między innymi:
- Thomson A87 – serię telewizorów Ultra HD o zakrzywionej linii, która zmienia każdy salon w salę kinową, dostarczając czystych kinowych emocji oraz oferując bogactwo cyfrowych barw kina w domowym zaciszu dzięki technologii Wide Color Gamut.
- Serię ultracienkich notebooków marki Thomson z ekranem dotykowym o rozdzielczości Full HD lub HD IPS , w obudowie ze szczotkowanego aluminium, ergonomicznym designie, z mikroprocesorem Intel® najnowszej generacji, a także nowe modele tabletów z systemem Android.
- THOMbox, centrum automatyki domu oraz ekosystem bezpieczeństwa, który umożliwia – dzięki różnorodnym czujkom i akcesoriom – nadzorowanie własnego domu i zarządzanie nim z salonu lub innego dowolnego miejsca przez tablet, smartfon lub komputer.
- Thomson DS 500 Sound Tower, multimedialny głośnik wieżowy, łączący 300W mocy wyjściowej z eleganckim designem pasującym do każdego pomieszczenia w domu. Podstawka dla smartfona lub tableta pozwala cieszyć się ulubioną muzyką, zapisaną na dowolnej platformie.
- Odbiorniki naziemnej telewizji cyfrowej High Definition marki Thomson, modele THT504 i THT504 + do odbioru telewizji DVB – T Free-To-Air HD – kanałów niekodowanych oraz nowy model THT710 do odbioru DVB -T2 – niekodowanych programów wspierających HEVC (High Efficiency Video Coding), nowy standard kompresji wideo, znany również jako „H.265”.
- Elegancką i kolorową paletę telefonów stacjonarnych DECT marki Thomson, z dwoma nowymi modelami Mica Color i Cobalt, których design doda energii każdemu pomieszczeniu w domu.
- Wielofunkcyjne urządzenia do gotowania, które uczynią życie prostszym wtedy, gdy chcemy dzielić najlepsze chwile z rodziną i przyjaciółmi:
- Crea Chef Master Pro marki Thomson, wielofunkcyjny mikser typu „All-in-One” i robot do ciasta z mnóstwem akcesoriów,
- Genimix, blender z podgrzewaczem marki Thomson do przyrządzania zup zarówno na gorąco, jak i na zimno oraz shake’ów i musów,
- Couscook marki Thomson, pierwszy elektryczny parowar-wolnowar, który powstał, by urozmaicić kulinarne doznania!
W Polsce cieszymy się wysoką świadomością marki Thomson, ponieważ jest ona obecna na polskim rynku od wielu lat. Polskim klientom dobrze znane są nasze telewizory. Wartości marki: prostota, elegancja, innowacyjność, zaufanie oraz dostępność odzwierciedlają potrzeby dzisiejszych rodzin. Najnowsze, innowacyjne rozwiązania marki Thomson w wielu kategoriach produktowych, zaspokoją gusta nawet najbardziej wymagających klientów – podsumowała Claire Villeneuve, Licensing Negotiator z firmy Technicolor, właściciela marki Thomson.
Pierwszą edycję Thomson „friendly technology” Days uświetniła francuska mistrzyni kuchni Emilie Lang, która przygotowała dla gości kulinarne przysmaki, wykorzystując najnowsze urządzenia do gotowania marki Thomson.
Międzynarodowe grono ekspertów marki Thomson odpowiadało na szczegółowe pytania gości, a wielkim zainteresowaniem cieszyła się prezentowana, szeroka oferta i najnowsze, łatwe w obsłudze rozwiązania technologiczne o wysokiej jakości.
Już niebawem produkty prezentowane podczas Thomson “friendly technology” Days będą dostępne dla polskich rodzin ceniących doskonałą jakość i najnowocześniejszą technologię w przystępnej cenie.
O marce THOMSON
Thomson to marka o ponad 120-letniej tradycji, która miała swój udział w najważniejszych rewolucjach technologicznych i od zawsze zmierzała do udostępniania ludziom innowacyjnych rozwiązań. Obecnie marka Thomson towarzyszy na co dzień ludziom w ich domach i poza nimi, mając jedną na najbogatszych ofert użytecznych, innowacyjnych, niezawodnych i eleganckich produktów oraz rozwiązań z zakresu: telewizji / audio-wideo / telefonii / komputerów i tabletów / urządzeń skomunikowanych / automatyki domu i systemów bezpieczeństwa / AGD / sprzętu do osobistej pielęgnacji.
Thomson to marka grupy TECHNICOLOR (S.A.) lub podmiotów z nią powiązanych, wykorzystywana przez nie na licencji.
Więcej informacji na: http://www.thomsonconsumer.com/