QUIOSQUE otwiera nowe salony
Przeczytasz w 2 minuty

QUIOSQUE otwiera nowe salony


Istniejąca od ponad dwudziestu lat na rynku polska marka odzieżowa QUIOSQUE nie zwalnia tempa i cały czas konsekwentnie realizuje przyjęte założenia dotyczące rozwoju sieci. Po otwartym niedawno nowym salonie we wrocławskim CH Magnolia Park przyszedł czas na Stalową Wolę, a także drugą lokalizację we Wrocławiu – Park Handlowy Aleja Bielany. Kolejnym punktem na mapie salonów QUIOSQUE stały się Zielone Arkady w Bydgoszczy.

Stalowa Wola to trzecie, pod względem liczby mieszkańców, miasto województwa podkarpackiego. Według nas ma ogromny potencjał. Cieszymy się z tego, że mogliśmy otworzyć tam swój drugi salon – mówi Aleksandra Posiadła, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.

Stalowa Wola to trzynasty salon marki otwarty w tym roku. Do grudnia w planach jest otwarcie kolejnych kilku punktów. Także przyszły rok zapowiada się pod tym względem bardzo ambitnie. Zgodnie z przyjętą strategią sklepy QUIOSQUE powstają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i dużych miastach. Wrocław jest bardzo przyjazny naszej marce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie w tym mieście czwartego już punktu – dodaje Aleksandra Podsiadła.

QUIOSQUE otwiera nowe salony

Ze względu na lokalizację szczególne znaczenie dla marki ma otwarcie salonu w bydgoskich Zielonych Arkadach. Każda nowa lokalizacja jest dla nas ważna, ale Bydgoszcz ma szczególne znaczenie. Tu bowiem znajduje się siedziba naszej firmy. W tym mieście czujemy się jak w domu – mówi Aleksandra Posiadła, Manager ds. Ekspansji QUIOSQUE.

Obecnie cała sieć liczy 122 sklepy, w tym 5 salonów outletowych.

Oferta marki QUIOSQUE jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie, niezależnie od okazji. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę, a jej kolekcje to połączenie klasycznych wzorów z nowoczesnymi trendami. W każdym z salonów QUIOSQUE, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą stylizacji czy doboru fasonu.

Aby zostać franczyzobiorcą marki należy posiadać lokal nie mniejszy niż 100 m kw. i nie większy niż 170 m kw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców oraz kapitał początkowy wynoszący około 2 500 zł na 1 m kw. netto.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.