Agnieszka Hyży – polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna, została ambasadorką marki LOVI. Jako aktywna zawodowo mama poszukuje tego, co najlepsze dla swojego dziecka. Właśnie tak zrodziła się jej współpraca z marką LOVI, która jest kontynuacją kampanii z ubiegłego roku „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”.
LOVI to jedna z najpopularniejszych marek premium oferujących wysokiej jakości akcesoria dla mam niemowląt i dzieci. Dostępne w portfolio innowacyjne produkty, stanowią niezbędną pomoc dla mam karmiących piersią, a także wspierają je w alternatywnym karmieniu i uspokajaniu maluszka. Tegoroczne działania marki wsparte będą uczestnictwem Agnieszki Hyży, która postanowiła dołączyć do społeczności #teamLOVI.
Agnieszka Hyży to popularna polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Dodatkowo ekspertka branży ślubnej i prezes firmy How2 wydającej ebooki nowej generacji. Mama Marty, a także od kilku miesięcy małego Leona.
„Agnieszka Hyży to aktywna kobieta, która doskonale wpisuje się w konwencję naszej kampanii marketingowej i świat marki. Spełniona mama, odnosząca zawodowe sukcesy i jednocześnie podziwiana przez inne kobiety. Dlatego cieszymy się, że została ambasadorką LOVI i będzie budowała z nami w tym roku społeczność #teamLOVI. Zrealizujemy wiele pionierskich aktywności w branży parentingowej. Będziemy inspirować i edukować, dając poczucie bezpieczeństwa rodzicom, którzy potrzebują wiedzy niezbędnej do tego, by wybierać najlepsze produkty dla swoich dzieci. Dlatego w tym roku do naszego coacha laktacyjnego dołączył także nerologopeda. Wszystko po to, by dać rodzicom jak najwięcej eksperckiej wiedzy, która ułatwi wybór najlepszych produktów dla dzieci – powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, Communication Manager marki LOVI.
Tegoroczne działania z Agnieszką Hyży kontunuowanie będą pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. Kampania ta uzmysławia, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem, doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, odczuwają wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali. I chcą dać swojemu maleństwu wszystko to, co najlepsze i najbezpieczniejsze. Produkty LOVI powstają z największą starannością, od początku projektowane są tak, aby nie tylko pomagać rodzicom, ale także być w pełni bezpiecznymi dla dziecka. Począwszy od laktatorów Expert 3D Pro oraz Prolactis 3D Soft, których innowacyjny lejek 3D został stworzony tak, by być jak najbliższy naturalnemu karmieniu, przez butelki i smoczki uspokajające LOVI, które nie zaburzają odruchu ssania i są bezpieczne dla rozwoju zgryzu i aparatu mowy maluszka po (wymienić inne produkty).
Kampania marketingowa z udziałem Agnieszki Hyży została zaplanowana w Internecie. W czerwcu br. ruszy również specjalny projekt współtworzony przez ambasadorkę, którego szczegóły zdradzone zostaną już w czerwcu.
Realizację działań w social mediach LOVI powierzono agencji Brandblooming. Za strategię mediową marki, konsulting oraz zakup kampanii performance i wizerunkowych odpowiada agencja Rozgłos. Za działania PR odpowiada Tailor Made PR. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny Truskawka, a content video A.H Global Media.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada Justyna Bogucka-Kwella (Communication Manager marki LOVI) we współpracy z Moniką Kaźmierczak (Główny Specjalista ds. Komunikacji marki LOVI).