Firma Hama została wyłącznym dystrybutorem produktów konsumenckich marki Jabra na rynku polskim. Wyłączność dystrybucji od 1 maja 2018 roku obejmuje wszystkie rozwiązania konsumenckie ze szczególnym uwzględnieniem nowej kategorii produktów – zestawów słuchawkowych „true wireless” z linii Jabra Elite.
Rodzina tych produktów przeżywa obecnie największy wzrost rynkowy, podobnie jak rozwiązania wykorzystujące możliwości asystentów głosowych, które zdobywają coraz szerszą popularność wśród odbiorców indywidualnych. W dalszym ciągu w ofercie dystrybutora pozostają bezprzewodowe rozwiązania słuchawkowe Jabra, a także samochodowe zestawy głośnomówiące.
„Hama od wielu lat specjalizuje się w dystrybucji akcesoriów elektronicznych i posiada w tym zakresie szerokie kompetencje. Wierzymy, że zacieśnienie naszej współpracy pomoże w dalszym rozwoju marki Jabra na polskim rynku i zapewni wzrost w segmentach rozwiązań sportowych i audio, zgodnie z centralną strategią firmy” – powiedział Marcin Krych, Sales Manager Poland & Baltics Jabra Consumer Solutions Retail & Online.
Hama będzie oferować produkty Jabra za pośrednictwem najlepszych sklepów elektronicznych, wyspecjalizowanych salonów i sklepów internetowych. W kwietniu tego roku Hama wzięła udział w Electronics Show 2018, czyli największych targach elektroniki użytkowej w Polsce, gdzie zaprezentowała premierowe rozwiązanie „true wireless” – słuchawki Jabra Elite 65t.
O firmie Jabra
Jabra jest wiodącym międzynarodowym dostawcą oraz producentem szerokiej gamy rozwiązań komunikacyjnych i dźwiękowych. W portfolio firmy znajdują się przewodowe i bezprzewodowe zestawy słuchawkowe oraz rozwiązania głośnomówiące zarówno dla osób prywatnych, jak i firm. Jabra jest marką należącą do grupy GN Netcom, która od prawie 150 lat kojarzona jest z innowacyjnością, niezawodnością oraz intuicyjnością w zakresie obsługi. GN posiada unikalne portfolio medycznych, profesjonalnych oraz konsumenckich rozwiązań zapewniających najwyższą jakość dźwięku.
Dzięki temu Jabra może tworzyć zintegrowane zestawy słuchawkowe i narzędzia komunikacyjne, które pomagają profesjonalistom pracować bardziej efektywnie, oraz bezprzewodowe słuchawki i słuchawki douszne, które pozwalają konsumentom cieszyć się połączeniami, muzyką i multimediami w najwyższej jakości. Firma Jabra zatrudnia blisko 1100 osób na całym świecie odnotowując roczne przychody w wysokości 4 mld DKK (dane z 2017 roku). Grupa GN, założona w 1869 roku, działa w 100 krajach, zatrudnia obecnie ponad 5500 osób i jest notowana na giełdzie Nasdaq w Kopenhadze.