Mądrość mentoringu, inteligencja coachingu

POZNAJ ŚWIAT, W KTÓRYM TWOJA SKUTECZNOŚĆ JEST WYPADKOWĄ WIELU ELEMENTÓW, O KTÓRE WARTO ZADBAĆ PRACUJĄC W FIRMIE, ZARZĄDZAJĄC ZESPOŁEM BĄDŹ TWORZĄC SWOJĄ WŁASNĄ MARKĘ BIZNESOWĄ. BY STAĆ SIĘ JEJ BENEFICJENTEM, NAJPIERW SIĘ JEJ NAUCZ, A POTEM SWOJĄ WIEDZĘ… PRZEKAŻ INNYM

By zwiększyć prawdopodobieństwo spełnienia i dojścia do celu…

W pracy zawodowej skupiamy się na planowaniu, organizowaniu, motywowaniu, monitorowaniu, przewodzeniu i… no właśnie, okazuje się, że na nauce standardów, jakich oczekujemy od zespołu, współpracowników!  Jeśli pracujemy indywidualnie jako ekspert, specjalista skupiamy się na porządkowaniu zadań i na osiąganiu ambitnych indywidualnych celów, jakie przed nami stawia firma, choć również skrzętnie korzystamy z douczania się online, wymiany doświadczeń z innymi ekspertami… to tworzy dla nas wartość bardzo praktyczną. Kiedy jednak sami prowadzimy firmę, już nie spełniamy oczekiwań szefów, czy szefowych raczej skupiamy się na sobie oraz na… obawach, jak sobie z tym wszystkim poradzić, kiedy w jednej osobie jesteś ekspertem, realizatorem, planistą czasem również księgowym. W każdym aspekcie aktywności zawodowej umiejętność uczenia się tego, jak być przedsiębiorczym oraz uczenia innych wysokich standardów pracy jest kluczowa. Kiedy kierujesz mniejszym bądź większym zespołem, to wyzwań przybywa nawet pomimo subiektywnego poczucia przypływu energii na początku… myślisz wówczas, ja nie dam rady?! Tym bardziej, że żyjesz w czasach w których kompetencje mają znaczenie a przewagę czynią dopiero wówczas, kiedy stanowią konglomerat wartości dla Twoich pracowników bądź Klientów. Wtedy ludzie jakoś sami przychodzą, pojawiają się i biznes po prostu się rozwija. Jest to warunkiem sprawnego poruszania się po rynku pracy w świecie realnym i wirtualnym. To właśnie stało się dla autora przyczynkiem do napisania tej książki.

MA ONA FORMUŁĘ DWUNASTU PRZYSTANKÓW W PODRÓŻY, PODCZAS KTÓREJ POZNASZ ŚWIAT METOD MENTORINGOWYCH I COACHINGOWYCH STOSOWANYCH NIE TYLKO W SPRZEDAŻY. Sam znajdziesz wiele przykładów i analogii do światów równoległych  w marketingu, nauce, sporcie czy sztuce, choć z pozoru są to dziedziny tak różne, to jednak okazują się być podobne do siebie w obszarze edukacji do sukcesu.

Autor przeplata zastosowanie metod mentoringowych i coachingowych z refleksją nad codziennymi wyzwaniami, gdzie na swój sposób jesteśmy „coachowani” i „mentorowani” zarówno w pracy, jak i w codziennych nieformalnych sytuacjach. Ta intelektualna podróż zawiera również dynamiczne studia przypadków globalnych firm, których nazwy znamy z mediów i z tego, że jesteśmy po prostu konsumentami. Ćwiczenia, które możesz wykonać w trakcie pozwalają jeszcze bardziej wniknąć w rozumienie i wyczucie świata biznesu – jako lider o wysokich standardach osobistych możesz nauczyć się go jeszcze lepiej rozumieć.  Mentoring i coaching jest tutaj nie tylko metodą, ale przede wszystkim współczesnym stylem nauki  sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów – w bardziej ludzki, upodmiatawiający sposób. W przystępny sposób przybliżysz również własne widzenie problemów i rozwiązań, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej i szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży. Spojrzysz na nie inaczej – z perspektywy nauki własnej efektywności.

dr Grzegorz Radłowski
Ilość stron: 512 w twardej oprawie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.