Nagrody w I edycji konkursu Kobieta e-commerce 2022 przyznane! Małgorzata Ohme wśród laureatek

Fundacja Kobiety e-biznesu wraz z Jury przyznała nagrody w I edycji Konkursu Kobieta e-commerce. Statuetki otrzymały kobiety, które zaprezentowały najlepsze projekty w dziewięciu kategoriach: Najlepszy sklep internetowy, Technologia dla e-commerce, Najlepszy e-marketing, Nowa usługa w e-commerce, Przedsiębiorcza mama w e-commerce, Odpowiedzialny e-commerce, The best influencer for e-commerce, Najlepszy start-up e-commerce, Innowacja w e-commerce. Internauci w ogólnopolskim głosowaniu wybrali swoją Kobietę e-commerce. Finał konkursu wraz z uroczystą Galą, którą poprowadziła Katarzyna Zdanowicz, odbył się 21 kwietnia w Villa Intrata na terenie Pałacu w Wilanowie w Warszawie i został uświetniony pokazem mody MODIVO.

“Kobieta e-commerce” to jedyny w Polsce konkurs adresowany do kobiet aktywnych w biznesie cyfrowym. Jest organizowany przez Fundację Kobiety e-biznesu i Partnerów – ekspertów i liderów polskiego rynku e-commerce. W pierwszej edycji konkursu wpłynęło kilkaset zgłoszeń, z których wyłonionych zostało 80 finalistek w 9 kategoriach.

“Jestem szczęśliwa, że pomimo trudnych niespokojnych czasów, konkurs Kobieta e-commerce spotkał się z tak dużym odzewem. Oryginalność projektów e-commerce, które znalazły się w finale oraz rozmach niektórych z nich zaskoczyły zarówno nas organizatorki, jak i jury – mówi Anna Heimberger, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu i współpomysłodawczyni konkursu. – Pierwsza edycja pokazała, że konkurs promujący kobiecą przedsiębiorczość on-line jest bardzo potrzebny. Inspiruje kobiety do rozwoju w niełatwym obszarze on-line, motywuje i zachęca do wymiany doświadczeń. Jestem przekonana, że prestiżowy tytuł Kobieta e-Commerce 2022 pomoże kobietom w osiąganiu ich celów zawodowych i personalnych, niezależnie od warunków politycznych, czy ekonomicznych – dodaje.

Ze względu na niezwykle wysoki poziom zgłoszeń oraz ich różnorodność i innowacyjność Jury konkursu zdecydowało o przyznaniu 14 wyróżnień. Dodatkowo zarząd Fundacji przyznał specjalne wyróżnienie dla osobowości rynku e-commerce Patrycji Sass – Staniszewskiej, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej za wybitne osiągnięcia w promowaniu e-commerce w Polsce oraz wspieranie organizacji społecznych promujących kobiety.

“Wybór laureatek był bardzo trudny, gdyż każda z nominowanych pań może pochwalić się ciekawym projektem i nieszablonowym podejściem do e-biznesu. Dlatego uważam, że dziś wszystkie uczestniczki konkursu mogą czuć się wygranymi. Gala jest doskonałą okazją, by liderki e-commerce poznały się i wymieniły doświadczeniami. To jest ich święto. Cieszę się, że udało nam się w ramach fundacji stworzyć przestrzeń dla promowania przedsiębiorczych kobiet, które chcą rozwijać swoje biznesy online mówi Dorota Bachman, współzałożycielka Fundacji Kobiety e-biznesu i współpomysłodawczyni konkursu. – Zachęcam wszystkie kobiety, aby już planować zgłoszenia do kolejnej edycji konkursu. Tytuł Kobieta e-commerce jest przyznawany na rok i daje niezwykle rozbudowane możliwości promowania e-biznesu”.

Jury Konkursu

W Jury Konkursu Kobieta e-commerce 2022 znaleźli się eksperci od lat związani z branżą e-commerce:

- Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture

- Radosław Tyszko, Sales Departament Director Ceneo

- Aleksandra Szol, Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO

- Arkadiusz Seidler, Prezes Audioteka S.A.

- Anna Spychalska-Grzeszek, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Fundacja Polska Bezgotówkowa

- Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro

- Kamila Grotowska, Education and Merchant Develoment Leader w Allegro

- Jacek Kinecki, CEO Przelewy24

- Izabela Karolczyk-Szafrańska, Dyrektorka Marketingu InPost

-Magdalena Chudzikiewicz, Członkini zarządu home.pl (CCO), dyrektor sprzedaży i marketingu home.pl

- Patrycja Bilewska, Założycielka agencji ALLABOUTLIFE.PL i plebiscytu Influencer’s Top

- Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan – Jędrzejowska – Zarząd Fundacji Kobiety e-biznesu

Zdaniem Partnerów konkurs Kobieta e-commerce to nowe ważne wydarzenie dla całej branży.

Kobiety coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność i odnoszą sukcesy w świecie e-commerce. Drzemie w nich ogromny potencjał przedsiębiorczości, a wyróżnia – potrzeba działania i ciągłego rozwoju. Kilkaset zgłoszeń do konkursu Kobieta e-commerce 2022 oraz jego 80 finalistek są tego najlepszym przykładem. Branża e-commerce rozwija się w Polsce bardzo szybko. Oznacza to, że niesie ze sobą zarówno ogromne możliwości, jak i wyzwania. Jest dynamiczna i konkurencyjna; wymaga nie tylko znajomości technologii, ale również ciągłego kształcenia. Właśnie dlatego, tak ważna jest wymiana wiedzy i doświadczeń oraz promocja przedsiębiorczych kobiet. Konkurs Kobieta e-commerce 2022 to inicjatywa, która inspiruje, motywuje, a przede wszystkim pokazuje, że sukces w tej wymagającej branży nie zna płci, wieku, czy pochodzenia. Kobiety, które zgłosiły się do programu pochodziły z całej Polski i były w wieku od 18. do 65. roku życia. Wszystko zależy więc od naszej determinacji, ciężkiej pracy i kreatywności. Udowodniły to zwyciężczynie tegorocznej edycji konkursu, którym jeszcze raz serdecznie gratulujęmówi Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability Allegro.

Od 22 lat Accenture przygląda się środowisku biznesu, identyfikując pojawiające się trendy technologiczne, które będą miały największy wpływ na organizacje i branże. Z najnowszego raportu Accenture Technology Vision 2022 wynika, że prawie wszyscy ankietowani szefowie (94 proc.) uważają, iż długofalowy sukces organizacji będzie uzależniony od właściwego wykorzystania nowych technologii i chęci uzyskania tego, co z pozoru nieosiągalne. Konkurs „Kobieta e-commerce” nie tylko docenia i podkreśla wkład przedsiębiorczych kobiet w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, ale również bezpośrednio przyczynia się do rozwoju polskich organizacji, popularyzując godne naśladowania osiągnięcia laureatek w dziedzinie e-commerce, nowych technologii oraz e-marketingu.mówi Krzysztof Ślęczka, Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture.

Konkurs Kobieta e-commerce 2022 to absolutnie wspaniała i nietuzinkowa inicjatywa wspierająca rozwój nas wszystkich! Motywuje, inspiruje, docenia i nagradza! Umożliwia połączenie niesamowitych kobiet, które robią rzeczy niezwykłe, a razem stają się jeszcze silniejsze! 

Konkurs “Kobieta e-commerce 2022” dał utalentowanym i zmotywowanym uczestniczkom kolejne możliwości. Przede wszystkim dał przestrzeń! Zarówno do dalszego rozwoju talentów, jak wymiany bezcennych doświadczeń, jak i posłuchania inspirujących historii. Niezwykłą możliwość do upewnienia się, że to “moja droga”, potwierdzenie własnej sprawczości, energetyczny boost i tak bardzo potrzebny networking!

Dla MODIVO oraz dla mnie osobiście to wyróżnienie i wielka przyjemność, że mogliśmy stać się partnerem konkursu, a dzięki współdziałaniu – jeszcze mocniej i w bardziej wyrazisty sposób – celebrować wybitne osiągnięcia wspaniałych, odważnych, nie zwalniających tempa kobiet! 

Jestem pod ogromnym wrażeniem organizatorek wydarzenia – ich energii, zaangażowania, pasji i serdeczności. Totalne E-POWER WOOOMENNN! To właśnie dzięki Dorocie Bachman, Agnieszce Brytan-Jędrzejowskiej i Annie Heimberger – kobiety doceniane są za wkład w rozwój sektora gospodarki cyfrowej i e-commerce w Polsce. Niezależnie czy pracują na etacie, są częścią firmy czy prowadzą własną działalność. Wszędzie mamy wpływ!” – mówi Aleksandra Szol Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO.

Podczas Gali odbył się panel dyskusyjny poświęcony trendom w e-commerce. Wzięli w nim udział eksperci i liderzy rynku: Aleksandra Szol Dyrektor E-commerce MODIVO i Dyrektor Marketingu MODIVO, Marta Mikliszańska Head of Public Affairs & Sustainability Allegro, Krzysztof Ślęczka Head of Digital Commerce for Retail and CG&S, Accenture oraz Radosław Tyszko Sales Departament Director Ceneo.

W trakcie wydarzenia Agnieszka Brytan – Jędrzejowska zaprezentowała wnioski z najnowszego badania Potencjał Kobiet w e-biznesie, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-Biznesu.

Galę konkursu Kobieta e-commerce uświetnił pokaz mody marki MODIVO.

Podczas pokazu MODIVO zaprezentowało stylizacje w nurcie POWER DRESSING, adresowane do kobiet biznesu. Były one utrzymane w wiodących trendach kolorystycznych: od beży i łagodnych naturalnych odcieni, przez energetyczne żywe kolory, nawiązujące do trendu “dopamine fashion”, aż do klasycznej czerni. POWER DRESSING to unikatowy projekt MODIVO, który wspiera kobiety w biznesie, aktywizuje je na polu zawodowym i pomaga kreować własny wizerunek.

Galę poprowadziła Katarzyna Zdanowicz – dziennikarka i prezenterka telewizji Polsat.

Poznajcie laureatki konkursu Kobieta e-commerce w 9 kategoriach:

Najlepszy sklep internetowy, Partner kategorii Allegro

Laureatka: Monika Pobrotyń, właścicielka oraz wiceprezeska North.pl – sklepu internetowego i portalu w całości poświęconemu naprawom sprzętu domowego AGD. Całe przedsięwzięcie jest spójne z globalnymi trendami: zrównoważonego rozwoju, podejścia eko (nie wyrzucaj, naprawiaj) oraz tzw. „zrób to sam”. Inicjatywa wspiera wszystkich domowych majsterkowiczów i zachęca do naprawiania sprzętu samodzielnie, bez pomocy fachowców.

Prezentacje wszystkich nominowanych projektów dostępne są na stronie konkursu>>

Technologia dla e-commerce, Partner kategorii Accenture

Laureatka: Joanna Spytek – od ponad 10 lat rozwija rozwiązania technologiczne dla e-commerce, wykorzystywane przez największe marki w Polsce i zagranicą. Jako pierwsza w Polsce wdrażała modelowanie atrybucji w programach sprzedażowych, aktualnie rozwija kolejną innowację w segmencie programów partnerskich – Circlewise Partnership Hub.

Najlepszy e-marketing, Partner kategorii Ceneo

Laureatka: Marzena Lewandowska, dyrektorka marketingu i PR w Aquaphor Poland, która od 13 lat buduje marketing w polskim oddziale firmy Aquaphor. Ostatnie 2 lata to wielki skok sprzedażowy i wizerunkowy brandu, który zwielokrotnił swoje udziały w rynku eCommerce (3x wzrost sprzedaży w 2021!).

Nowa usługa w e-commerce, Partner kategorii Inspiro – Audioteka

Laureatka: Aleksandra Jakimowicz, która rozwija unikalną w skali światowej platformę online tumor3d.com. Na platformie online sprzedaje opartą na najnowszej technologii usługę trójwymiarowej wizualizacji zmian nowotworowych w organizmie pacjenta.

Przedsiębiorcza mama w e-commerce, Partner kategorii home.pl

Laureatka: Monika Honory – ekspert holistycznego odchudzania. Będąc mamą dwójki dzieci, chcąc odmienić swoje życie, opracowała holistyczno-motywacyjny Program Przemian. Stworzyła platformę online Przemiany wg Moniki Honory, rozwinęła sklep internetowy, zbudowała społeczność na FB liczącą 183 tys. osób.

Odpowiedzialny e-commerce, Partner kategorii MODIVO

Laureatka: Dominika Dalba – prowadzi markę bielizny i homewear w duchu EKO oraz sklep

internetowy youandyourbody.pl. Każdy materiał, z którego szyte są produkty, każdy dodatek posiada światowej rangi EKO certyfikat. Każdy element pakowania (kartki, metki, sznurki czy bibuła) są w 100% z recyklingu oraz są w 100% biodegradowalne. Współpracuje z kameralnymi pracowniami w Polsce, ponieważ chce mieć pewność, iż warunki pracy i płacy są godne.

Prezentacje wszystkich nominowanych projektów dostępne są na stronie konkursu>>

Innowacja w e-commerce, Partner kategorii InPost

Laureatka: Małgorzata Ohme – współzałożycielka innowacyjnej platformy Mindgram.com. W ramach jednej platformy integrowane są najważniejsze rozwiązania well-being oraz oferowany holistycznysystem wsparcia kondycji psychicznej pracowników i ich rodzin w codziennych problemach związanych z pracą, sytuacją osobistą, rodzinną lub finansową. Mindgram oferuje szybkie wsparcie psychologiczne przez czat i telefon, psychoterapię online, wirtualny well-being, work-life services (porady prawne, finansowe, rodzinne w kontekście well-beingu).

Najlepszy start-up for e-commerce, Partner kategorii Przelewy24.pl

Laureatka: Joanna Jezior – Sojka, prezeska i założycielka sklepu internetowego ergobiuro.pl,

oferującego najlepsze ergonomiczne fotele i krzesła do pracy. Sklep stworzyła z misją szerzenia świadomości jak ważne dla naszego zdrowia jest korzystanie z rozwiązań najlepszych dla naszego kręgosłupa.

The best influencer for e-commerce, Partner kategorii Fundacja Kobiety e-biznesu

Laureatka: Sylwia Madeńska – influencerka, której konto śledzi prawie 260 tysięcy obserwatorów. Jest zawodową tancerką, choreografką, właścicielką szkoły tańca. Na instagramie stworzyła grupę lojalnych odbiorców, z którymi buduje trwałe relacje. Współpracuje z wieloma markami. Rekomenduje sprawdzone produkty z kategorii fashion, kosmetyki oraz hotelarstwo.

Prezentacje wszystkich nominowanych projektów dostępne są na stronie konkursu>>

Nagroda Internautów – nagroda specjalna, przyznawana w ogólnopolskim głosowaniu Internautów

Laureatka: Justyna Ratajczak – influencerka prowadząca popularne profile na Instagramie i

Facebooku. Gotuje, fotografuje i stylizuje potrawy od ponad 10 lat. Swoją naturalnością i otwartością przyciągnęła tysiące Fanów do wspólnego gotowania. Promuje w social mediach produkty do przygotowywania potraw oraz wspomagające zdrowy styl życia. Prowadzi warsztaty kulinarne i nagrywa video – przepisy z różnymi markami i produktami do promocji w social media.

Organizatorzy konkursu:

Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2022 jest Fundacja Kobiety e-biznesu we współpracy z Partnerami: Accenture, Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, home.pl, Fundacja Polska Bezgotówkowa i Przelewy24.

Partnerzy wykonawczy gali: Progressivo, AllAboutLife, DMCOM, wybieramwino.pl.

Patroni medialni: WP.pl, Money.pl, MeloRadio, Claudia, Glamour, Wysokie Obcasy Praca,

NowyMarketing, Mamstartup, LadyBusiness.pl, BusinessWomen&Life, Kobietyprzykawie.pl.

Patronat honorowy objęło miasto stołeczne Warszawa.

Finał konkursu i uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 21 kwietnia 2022 r. w Villi Intrata (Pałac Wilanów) w Warszawie.

 

O Fundacji

Fundacja Kobiety e-biznesu to polska organizacja non-profit zajmująca się edukacją z zakresu

e-commerce oraz prowadzenia działalności online. Jednym z celów Fundacji jest też poprawa życia kobiet i ich rozwój zawodowy głównie w branży e-commerce. Założycielki Fundacji – Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan-Jędrzejowska chcą pomagać kobietom w różnym wieku, na różnych etapach ich rozwoju zawodowego i osobistego, żeby mogły uczestniczyć w procesach związanych z rozwojem społeczeństwa o wysokich kompetencjach cyfrowych. Misją fundacji jest dzielenie się wiedzą i wspieranie w rozwijaniu swoich kompetencji w działalności związanej z gospodarką cyfrową i rozwojem biznesu w Internecie.

www.kobietyebiznesu.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.