Plantwear, producent drewnianych akcesoriów lifestylowych, w okresie od stycznia do września 2019 roku wypracował 6,1 mln przychodów, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o niemal 135 proc. W ciągu trzech kwartałów 2019 roku spółka wygenerowała 0,3 mln zł zysku netto (względem straty w analogicznym okresie 2018 roku) i tym samym zrealizowała 92 proc. rocznej prognozy przychodów i 41 proc. prognozy zysku. Spółka złożyła dziś dokument informacyjny na GPW i jeszcze w tym roku chce zadebiutować na NewConnect.
– Wyniki finansowe Plantwear po trzech kwartałach są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Prognozowane przychody na cały rok zostały już niemal zrealizowane, natomiast biorąc pod uwagę, że czwarty kwartał jest najlepszym okresem sprzedażowym w roku, podtrzymujemy prognozę osiągnięcia 0,75 mln zł zysku netto w 2019 roku. Przed nami kwartał charakteryzujący się najwyższą sprzedażą i najwyższymi zyskami. – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear S.A.
W trzecim kwartale b.r. Plantwear dalej rozwijał ofertę produktową – w tym okresie odbyły się premiery dwóch nowych kolekcji biżuterii oraz okularów. Spółka nawiązała również współpracę z CD Projekt – do sprzedaży wprowadzono zegarek oraz bransoletkę dla serii gry Wiedźmin.
– Konsekwentnie rozwijamy sprzedaż na polskim rynku, chcemy rozwijać się również za granicą. Aktualnie prowadzimy przygotowania do rozpoczęcia sprzedaży na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w Rumunii i na Ukrainie. Jesteśmy w trakcie przygotowywania strategii marketingowych, a sprzedaż chcielibyśmy rozpocząć jeszcze w tym roku. – dodaje Wiktor Pyrzyk.
Plantwear jeszcze w tym roku chce zadebiutować na NewConnect. W dniu 20 listopada 2019 r. Spółka złożyła dokument informacyjny na GPW.
O SPÓŁCE:
Plantwear – lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. Plantwear tworzy wokół marki zaangażowaną społeczność, m.in. dzięki ekologicznej filozofii, która zakłada, posadzenie większej liczby drzew, niż wykorzystuje w produkcji. Spółka jest między innymi pomysłodawcą akcji #PLANTWEARTREES. Jeszcze w tym roku Plantwear zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.
fot. plantwear.pl