Tissot nieprzerwanie od 160 lat.
Przeczytasz w 3 minuty

Tissot nieprzerwanie od 160 lat.

21 października w Muzeum Narodowym w Warszawie odbyła się uroczystość z okazji 160 urodzin marki Tissot. Wydarzeniu towarzyszyła jubileuszowa wystawa prezentująca historyczne i współczesne modele zegarków Tissot. Uroczystość swoją obecnością zaszczycili Francois Thiebaud, prezydent marki Tissot, Gael Vallade, prezes Swatch Group Polska, a także liczni goście, wśród nich Martyna Wojciechowska, Beata Sadowska, Jan Wieczorkowski i Kuba Wesołowski.

Wyjątkowa aura Muzeum Narodowego, gdzie sztuka klasyczna miesza się z twórczością współczesnych artystów, stanowiła idealne uzupełnienie jubileuszu z okazji 160 rocznicy powstania marki Tissot.

„Nigdy wcześniej nie miałem okazji być w tym pięknym miejscu. Chciałbym razem z Państwem uchwycić ten wyjątkowy czas. Zatrzymajmy się na chwilę, by docenić piękno i historyczną wartość, która tkwi w tych murach, w dziełach sztuki. To idealne miejsce do prezentacji historii marki Tissot i jej osiągnięć, jakimi przede wszystkim są wyjątkowe zegarki łączące niepowtarzalne wzornictwo i unikalną technologię” – mówił Francois Thiebaud, prezydent marki Tissot.

Jubileuszowa wystawa była swego rodzaju podróżą w czasie, podczas której goście mogli zobaczyć kolekcje zegarków Tissot, które powstały na przestrzeni ostatnich 160 lat. Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się modele kieszonkowe z końca XIX i początku XX wieku. Ciekawym może jest fakt, że w  ubiegłym stuleciu szczególnie upodobał je sobie Car Rosji Mikołaj II i jego dwór, co stało się inspiracją do stworzenia specjalnego zegarka typu savonette, którego późniejsze reedycje znane są jako „Czars’ watch” – zegarek cara. Goście mieli okazję zobaczyć również takie modele jak: Tissot RockWatch – zegarek, który łączy w sobie niezawodny mechanizm ze skałą ze szwajcarskich Alp, Tissot PearlWatch, wykonany z masy perłowej i Tissot WoodWatch, który powstał z drewna.

„Nasza jubileuszowa wystawa jest połączeniem historii i współczesności. Cieszymy się, że obok najnowszych osiągnięć Tissot, takich jak innowacyjna  rodzina zegarków ze szkłem dotykowym, mogliśmy zaprezentować zegarki z kolekcji muzealnej, które stały się kamieniami milowymi zegarmistrzostwa wyznaczając światowe trendy” – powiedziała Agnieszka ŁawniczakCzajkowska, brand manager Tissot i gospodyni wieczoru. 

Z kolei Gael Vallade, prezes Swatch Group Polska  podkreślał, że „Tissot to jedna z  marek, do której polscy klienci są szczególnie przywiązani. Doceniają produkt, ale również wartości, które stoją za marką”.

Kolekcjonerzy i miłośnicy marki docenią, zaprezentowaną na wystawie, jubileuszową kolekcję zegarków Tissot Heritage Navigator 160th Anniversary, będącą reedycją modelu Tissot Navigator – pierwszego zegarka z tarczą wskazującą 24 strefy czasowe – stworzonego na 100-lecie Tissot w 1953 r.

160 lat marki Tissot to okazja do prezentacji wspaniałych osiągnięć marki, ale również do świętowania. Na uroczystości nie zabrakło urodzinowego tortu, oczywiście w kształcie jubileuszowego zegarka Tissot Heritage Navigator.

Oprawę muzyczną zapewnili finaliści The Voice of Poland – Kasia Dereń i Mateusz Krautwurst z grupą czołowych polskich muzyków.

Wśród zaproszonych gości znaleźli się: Martyna Wojciechowska, Beata Sadowska, Jan Wieczorkowski, Kuba Wesołowski, Katarzyna Skrzynecka z Marcinem Łopuckim, Tomasz Zubilewicz z córką Martą Zubilewicz oraz Marek Włodarczyk.

Tissot 160th Anniversary event in PolandGael Vallade, Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, Maria Ahnebrink, Francois Thiebaud , Martyna Wojciechowska

Gael Vallade, Agnieszka Ławniczak-Czajkowska, Francois Thiebaud

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.