SPRZEDAWAJ JAK KOBIETA, ZARABIAJ JAK MĘŻCZYZNA
Przeczytasz w 3 minuty

SPRZEDAWAJ JAK KOBIETA, ZARABIAJ JAK MĘŻCZYZNA

  • Zostań gwiazdą sprzedaży!
  • Wykorzystaj mocne strony kobiety!
  • Zyskaj nowych, wiernych klientów!
  • Zacieśniaj relacje z dotychczasowymi kontrahentami!
  • Osiągnij spektakularny sukces biznesowy i finansowy!

Czasem możemy odnieść wrażenie, że światem sprzedaży rządzą mężczyźni. Powoli się to zmienia, ale wciąż panuje przekonanie, że kobieta gorzej sobie radzi w tej branży. Autorka książki przekonuje, że jest inaczej – wystarczy drobne wsparcie i kilka wskazówek, aby kobiety mogły stać się gwiazdami sprzedaży. Przede wszystkim należy zmienić nastawienie do siebie i swojej pracy oraz dodać do tego dwa podstawowe składniki: entuzjazm i zaangażowanie.

Kobiety posiadają wiele umiejętności, które pomagają budować silne relacje z kontrahentami. Skorzystaj z nich, wykorzystaj też kobiecą intuicję i empatię. Zbuduj własną, unikatową strategię, inspirując się taktyką mężczyzn, ale wypracowując swój niepowtarzalny styl prowadzenia biznesu.

Ewa Anna Swat podkreśla, że proces sprzedaży jest grą, której reguł można się nauczyć. Opisuje konkretne techniki, które pomogą ci zainteresować klienta i zachęcić go do zakupu twoich produktów. Dzięki tej książce odkryjesz swój potencjał sprzedażowy i dowiesz się, jak najlepiej go wykorzystać, by stać się handlowcem idealnym.

Droga Czytelniczko,

celem tej książki jest pełne wsparcie Twoich planów odniesienia sukcesu sprzedażowego. Niezależnie od tego, w jakich kategoriach go postrzegasz, pomogę Ci pokonać drogę od Twojej obecnej sytuacji do punktu docelowego Twoich pragnień. Zapytasz mnie pewnie: „Czy można z handlowca przeciętnego przeobrazić się w handlowca najskuteczniejszego?”. Odpowiedź jest twierdząca: zawsze można stać się tym, kim pragnie się być z całego serca. Wiedz, że wiele kobiet pracujących w siłach sprzedaży zadawało sobie to oraz wiele innych pytań – na przykład: „W jaki sposób mogę być jeszcze lepsza i skuteczniejsza w działaniu dla mojej firmy?” – i znajdowało w sobie odpowiedzi. Znajomość odpowiedzi choćby na ostatnie pytanie przyczyni się do tego, że zostaniesz zakwalifikowana do handlowej elity swojej firmy, dzięki czemu zdobędziesz uznanie, nagrody i wszystko to, na czym Ci zależy.

Ewa Anna Swat

Ewa Anna Swat– zajmuje się rozwojem osobistym kobiet i doskonaleniem kadry kierowniczej wyższego szczebla; pomaga ludziom dostrzec możliwości odnoszenia sukcesów. Jej zainteresowania koncentrują się wokół tematyki przywództwa, sukcesu, sprzedaży, psychologii biznesu i rozwoju duchowego kobiet. Prowadziła zajęcia ze studentami Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego z zakresu psychologicznych podstaw ZZL. Jest autorką książek i artykułów dążącą do uświadomienia kobietom, że każda z nich dzięki wierze w siebie i odwadze ma równe szanse na życiowe spełnienie i zawodowy sukces.

Spis treści

Wprowadzenie

Przedstawienie czas zacząć, czyli przygotowanie do gry

Rozdział 1

Anatomia gwiazdy – skutecznego handlowca

Wiara w siebie (wiara w sprzedawanie)

Energia i entuzjazm

Otwartość

Komunikacja

Pozytywne nastawienie do pracy

Nieoceniona rola kotwicy

Nawiązywanie kontaktów

Rozumienie odmienności klienta

Konfrontacja słowna z klientem

„Koń trojański” sprzedaży

Relacje z szefem

Rozdział 2

Kobiecy a męski styl gry

Rozdział 3

Gra – proces sprzedaży

Obligatoryjne etapy skutecznego procesu sprzedaży

Kwestie rozstrzygające o sukcesie transakcji kupna-sprzedaży

Perfekcyjna znajomość sprzedawanych produktów

Indywidualne podejście do klienta, czyli złote zasady gry podczas spotkania handlowego face-to-face

Umiejętność zadawania klientowi celnych pytań

Przyspieszenie procesu sprzedaży dzięki zadawaniu trudnych pytań

Klientka a klient, czyli kilka słów na temat dopasowania sprzedaży do płci kontrahenta

Analiza klientów

Zastrzeżenia klientów

Odmowy klientów

Różnorodność kulturowa klientów

Działania podejmowanie w celu rozbudowy bazy klientów

Prezentacja produktu dla szerokiego grona klientów

Umiejętność udowodnienia wyższości swojej oferty nad ofertą konkurencji

Rozdział 4

Najskuteczniejsze metody gry – techniki sprzedaży najefektywniejszych handlowców

Atrakcyjność rynkowa oferowanego produktu

Skuteczne wykorzystanie czasu pracy handlowca

Nieoceniona moc wizytówki

Sposoby zdobycia lojalności klienta

Posprzedażowa obsługa klienta

Zdobywanie rekomendacji od klientów

Całkowite usatysfakcjonowanie klienta dzięki zaoferowaniu produktu wyższej jakości

Usatysfakcjonowanie klienta niedrogim produktem

Podtrzymywanie kontaktu ze stałymi klientami

Odświeżanie kontaktów z biernymi klientami

Metoda znaczka pocztowego

Sprzedaż wiązana

Owocny wpływ rzeczników handlowca na jego zawodowy sukces

Poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży

Utrwalanie toku współpracy z klientem

Rozdział 5

Wizerunek gracza – handlowca

Rozdział 6

Telefoniczny kontakt z klientem

 

Rozdział 7

Owocne relacje z klientem

 

Rozdział 8

Pogotowie antystresowe

 

Rozdział 9

Automotywacja handlowca

 

Rozdział 10

Autocoaching handlowca

 

Rozdział 11

Egzamin końcowy – weryfikacja zdobytej wiedzy na temat procesu sprzedaży

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.